W dodatku do magazynu Media i Marketing znajdujemy wywiad z Wojciechem Kliniewskim, dyrektorem departamentu komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej. „Rynek staje się coraz bardziej dojrzały. Ceny połączeń radykalnie spadły (…) nastąpiło przesunięcie ciężaru walki o klienta z wymiaru stricte cenowego na wizerunkowy” – ocenia Kliniewski.
Mówi on, że PTC rozpoczęło działania zmierzające do ocieplenia image’u marki Era. „W naszej komunikacji pojawiło się zdecydowanie więcej swobody, zabawy, dowcipu” – stwierdza przedstawiciel operatora. Również w przypadku Heyah następuje lekkie przesunięcie akcentów – kampanie wizerunkowe i promocyjne brandu nadal są „z pazurem”, jednak przyciągają większe grono osób niż początkowe działania. „Heyah (…) kiedyś bardziej offowa, teraz została lekko złagodzona” – komentuje rozmówca.
Kliniewski wypowiada się także na temat możliwego rebrandingu Ery na T-Mobile. Uważa on, że „Era ma rozpoznawalność bliską 100 proc., a rebranding może spowodować dalszy wzrost atrakcyjności tej marki”.


