1 sierpnia rozpoczęła się multimedialna kampania Wojska Polskiego. Obejmuje ona billboardy, miniboardy, reklamę prasową, materiały BTL, promocję bezpośrednią oraz działania w telewizji i Internecie. W jej ramach trzy kanały TVP wyemitują w sierpniu 30-sekundowe spoty reklamowe oraz 20-minutowy film promocyjny zrealizowane przez agencję Vena Art. Produkcje filmowe mają promować profesjonalizację polskiej armii w ramach kampanii „Zawód żołnierz”.
Grupą docelową akcji są mężczyźni i kobiety w wieku 17-25 lat pochodzący z terenu całej Polski, zainteresowani techniką, wojskowością, informatyką i komputerami, potrafiący kierować ludźmi, prowadzący aktywny tryb życia, lubiący ryzyko i zdecydowanie deklarujący patriotyzm. Grupą uzupełniającą są także kobiety i mężczyźni, w wieku 17-50 lat ze szczególnym uwzględnieniem grupy pomiędzy 17-tym a 30-tym rokiem życia, środowisko wewnętrzne Wojska Polskiego oraz odbiorcy zagraniczni.
Film promocyjny w pięciu wersjach językowych stanowić będzie także narzędzie informujące o zmianach w polskiej armii poza granicami kraju. Premiera obydwu produkcji odbyła się na Przystanku Woodstock. Można go obejrzeć na www.wojsko-polskie.pl. (kk)