niedziela, 29 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWolontariat a wizerunek

Wolontariat a wizerunek

Dzisiejszy dodatek do Rzeczpospolitej Moja Kariera jest poświęcony wolontariatowi, który niektóre firmy traktują jako środek promocji i PR-u. Grażyna Goslings, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej grupy CU Polska powiedziała, że „poza tak ważną korzyścią, jaką jest umocnienie pozytywnego wizerunku firmy wolontariat integruje pracowników, przyczynia się do kształtowania bardziej harmonijnych stosunków międzyludzkich w firmie”. Natomiast Małgorzata Kowalska, specjalista ds. PR Amplico Life S.A. zwróciła uwagę na fakt, że „pracownicy, którzy dzięki swojej firmie trafili do wolontariatu, zaczynają zupełnie inaczej ją postrzegać. Nie tylko jako pracodawcę, ale także jako instytucję, która chce coś dać innym. Szanują ją za to, a szacunek wzmacnia więź emocjonalną z firmą”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj