Woźnicki w Polskiej Akademii Public Relations

dodano: 
05.01.2007
komentarzy: 
6

Mariusz Woźnicki dołączył do grona szkoleniowców Polskiej Akademii Public Relations. Do grudnia 2006 był pracownikiem firmy Streetcom, gdzie zdobywał i obsługiwał m.in. Kompanię Piwowarską, Wrigley, Blue City, Nivea, L’Oréal. Wcześniej pracował w MillwardBrown SMG/KRC. Woźnicki jest wykładowcą teorii marketingu szeptanego i wirusowego na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Szkole Mistrzów Reklamy przy WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Polska Akademia Public Relations (PAPR) jest firmą specjalizująca się w prowadzeniu szkoleń nt. komunikacji. (kk)

komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
07.01.2007
15:52:32
ann
(07.01.2007 15:52:32)
nie zgodzę się z Wami pracowałam z Mariuszem i uważam, że był zdecydowanie najbardziej kompetentną osoba w Streetcomie znajdźcie w Polsce osobę, która lepiej się zna na marketingu szeptanym...no chyba, że Budziszewski, ale on chyba też odszedł ze Streetcomu
06.01.2007
21:01:02
mito
(06.01.2007 21:01:02)
spoko zdejmą te wpisy...będzie dobrze
06.01.2007
20:42:52
filippo
(06.01.2007 20:42:52)
Komentarz został usunięty ze względu na obraźliwe treści. Redakcja
06.01.2007
0:36:58
Ina
(06.01.2007 0:36:58)
Faktycznie niezbyt ładne słownictwo. Jednakże jak na wykładowce, to dość mizerne doświadczenie. No, ale jeśli ktoś chce tego słuchać i co ważniejze za to płacić, to wolna wola
05.01.2007
22:47:49
Okop.
(05.01.2007 22:47:49)
Czy mogę prosić o usunięcie tego obraźliwego wpisu? A cwaniak, który go dokonał, specjalnie zrobił to późno, żeby czujne PT. Redaktorki nie mogły zadziałać.
05.01.2007
21:18:37
wiargo
(05.01.2007 21:18:37)
Komentarz został usunięty ze względu na obraźliwe treści. Redakcja
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin