Wrangler z kampanią #WięcejNiżTyłek

dodano: 
27.09.2016
komentarzy: 
0

„Kobiety to nie tylko wygląd” – przekonuje Wrangler w kampanii pod hasłem #MoreThanaBum (#WięcejNiżTyłek).

Marka chce pokazać, że kobiety powinny być postrzegane przez pryzmat swoich dokonań, nie wyglądu. W kampanii pojawiły piosenkarka Kimbra, olimpijka Francesca Piccinini, aktywistka transgender Paris Lees, choreograf Nikeata Thompson i polska dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka.

W ramach akcji powstał spot-teledysk do piosenki napisanej przez Kimbrę.

Kampania prowadzona pod hashtagiem #MoreThanaBum (#WięcejNiżTyłek) promuje produkowaną przez markę linię dżinsów Body Bespoke, w której każdy z dostępnych modeli jest projektowany indywidualnie dla określonego typu budowy ciała.

Źródło:

Zdjęcie główne: facebook.com/wrangler
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin