Wrocław z kampanią europejską

dodano: 
14.02.2012
komentarzy: 
1

Od 1 lutego wrocławska agencja Fama PR odpowiada za działania PR skierowane do dziennikarzy z Grecji, Czech, Rosji i Niemiec – krajów, z których Wrocław spodziewa się największej liczby kibiców i turystów podczas UEFA EURO 2012.

Agencja ma stworzyć bazy dziennikarzy zagranicznych, zainteresować miastem-gospodarzem UEFA EURO 2012 oraz zorganizować spotkania prasowe w Atenach, Moskwie i Pradze. Projekt prowadzi Alicja Zakrzewska. Famę PR wybrano w drodze konkursu ofert. Umowa ma charakter projektowy i na razie obowiązuje trzy miesiące z możliwością przedłużenia. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.02.2012
22:47:02
Marekk
(15.02.2012 22:47:02)
Żenada ten Wrocław. Jaki konkurs ofert?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin