.

 

Wrześniowe awanse w 38 Content Communication

dodano: 
25.09.2020
komentarzy: 
0

We wrześniu 2020 roku trzy osoby awansowały w 38 Content Communication. Justyna Kalinowska, Marta Bełza i Marcin Sabała objęli stanowiska Group Account Managerów, na których zarządzają zespołami PR Managerów, Seniorów i Consultantów, nadzorując projekty contentowe dla klientów agencji. Awanse wynikają ze zmiany struktury agencji.

Justyna Kalinowska z 38 Content Communication związana jest od grudnia 2019 roku – początkowo pełniła funkcję PR Managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Aflofarm (jako PR Manager) i agencji Linkleaders (jako PR Conslutant). W przeszłości tworzyła i realizowała strategie w branżach nieruchomości, IT, farmaceutycznej, outsourcingu i ochrony środowiska dla klientów takich jak Grup Skanska, Iron Mountain Polska czy Instytut Ochrony Środowiska. Jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika i Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobyła wykształcenie polonistyczne i językoznawcze oraz w zakresie komunikacji zewnętrznej. Podyplomowo ukończyła także studia managerskie na Politechnice Łódzkiej.

Justyna Kalinowska

Justyna Kalinowska

Marta Bełza specjalizuje się w PR-ze kryzysowym i korporacyjnym. W 38 Content Communication pracuje od sierpnia 2019 roku – początkowo była PR Managerem. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Partner of Promotion, Synertime i Redcomm. Prowadziła projekty dla klientów takich jak Ministerstwo Cyfryzacji, Accor, ElectroMobility Poland, Budimex, Ministerstwo Finansów, Perfetti Van Melle, Renault, RUCH, Anwil, blinkee.city i Węgierski Instytut Kultury. Przez prawie sześć lat była także dziennikarką Gazety Wyborczej w Olsztynie, gdzie zajmowała się sprawami politycznymi i społecznymi.

Marta Belza

Marta Bełza

Z kolei Marcin Sabała z agencją związany jest od kwietnia 2016 roku – początkowo również zaczynał jako PR Manager. Swoje ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Fischer&Zubek, PR Partners czy Havas PR Warsaw. Realizował kampanie z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego, CSR-u i sponsoringu dla klientów z branż takich jak chemia budowlana, telekomunikacja, IT, energetyka i odnawialne źródła energii. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Marcin Sabala

Marcin Sabała

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin