wtorek, 24 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWsparcie w kryzysie

Wsparcie w kryzysie

Magazyn Eurobuild Poland zamieścil artykuł poświęcony współpracy firm deweloperskich z agencjami PR. Autorka, Ewa Andrzejewska, skupiła się na możliwości wsparcia, jakie deweloper może w trudnej sytuacji otrzymać od zewnętrznej firmy public relations. Andrzejewska przytoczyła przypadek firmy Pirelli Pekao Real Estate, która w sierpniu 2006 zmagała się z kryzysem związanym z jej warszawską inwestycją przy ul. Okopowej. Firma skorzystała ze wsparcia agencji Lighthouse Consultants, która specjalizuje się w public relations kryzysowym.
Jej działania usprawniły komunikację pomiędzy firmą, a jej klientami i innymi grupami. Zastopowały także lawinę nieprzychylnych deweloperowi materiałów w mediach. Przemysław Mitraszewski, partner zarządzający w agencji, stwierdził, że: „Najprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze”, a za takie uznał: „Po pierwsze otwarcie rozmawiać z klientami. Po drugie przekonać ich, że powstała sytuacja nie jest grą na zwłokę, która ma na celu tylko podniesienie cen mieszkań.”. Ryszard Danielewicz, prezes zarządu Pirelli Pekao Real Estate stwierdza: „To naturalne, że w trudnych chwilach uwalniają się emocje, a zewnętrzna firma PR może chłodno spojrzeć na sytuację, poza tym dysponuje znacznie szerszą wiedzą na temat mediów, cykli wydawniczych, sposobie przygotowywania materiałów dziennikarskich etc”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj