Wspierać społecznie

dodano: 
02.11.2004
komentarzy: 
0

„Chcemy wspierać ważne zagadnienia społeczne, pomagać w ich rozwiązywaniu, promować ciekawe, dobre wzorce (…)” – tak Małgorzata Majer, menadżer ds. Public Relations w Procter & Gamble określiła misję tworzenia PR korporacyjnego w firmie. W wywiadzie, którego udzieliła Radiu Biznes, Majer mówiła o swojej karierze zawodowej i możliwościach rozwoju zawodowego w Procter & Gamble oraz o akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”, której jest współorganizatorką. Firma Procter & Gamble wspiera akcję od sześciu lat i przekazała na ten cel kwotę przeszło 21 milionów złotych. Partnerem kampanii jest Fundacja Polsat. „To pomysł wykorzystania popularnych, dobrze znanych marek produktów, które towarzyszą nam na co dzień, takie, które są prawie w każdym domu do tego, żeby właśnie znaleźć pieniądze na rozwiązywanie ważnych celów społecznych” – podsumowała akcję Majer.

Źródło:

Rynki Zagraniczne, Ważne jaką szansę daje firma, 30.10.2004, s.5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin