Wspólniczki
Puls Biznesu zamieszcza artykuł o kobietach w biznesie. „(...) Panie, które mają podobne przekonania, wiele mogą wspólnie zrobić. A raczej zarobić...” – czytamy we wstępie. Autorka artykułu, Anna Popek przedstawia historię kilku przedsiębiorczych kobiet, które razem założyły własny biznes. Wśród nich znalazły się Monika Janowska i Ola Pawłowska z agencji public relations Point of View. Dzięki temu, że panie „podobnie rozumieją współczesny public relations i nowoczesne tworzenie wizerunku” świetnie się rozumieją i przekładają to na relację z klientami. Zrozumienie u wspólniczki, a nie wspólników, znalazła również Joanna Prószyńska-Witkowska z agencji Headlines. Jak czytamy w artykule, nie mogła się ona przez wiele lat stać partnerem dla swych wspólników, ponieważ dla mężczyzn „biznes to 12 godzin w pracy, potem »urabianie« klientów w klubach i restauracjach”. Gdy Joanna postanowiła założyć rodzinę, „jej relacje z partnerami legły w gruzach”. Postanowiła więc wykupić wspólników i rozpocząć działalność na własną rękę. Nowy etap w agencji Haedlines rozpoczęła ze wspólniczką Katarzyną Wierzbowską. „Nie przez przypadek Headlines realizuje projekty adresowane do kobiet i buduje silne relacje z klientami – nie przez »urabianie« w klubach. Przesłanie dla innych kobiet: wiara w siebie i niezamykanie się w stereotypach” – czytamy w Pulsie Biznesu.