Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Współpraca Igi Świątek z OSHEE nabiera tempa. Marka głównym partnerem tenisistki. rozwija się współpraca igi świątek z oshee. marka napojów funkcjonalnych będzie głównym partnerem polskiej tenisistki. informację o nowym wymiarze globalnego kontraktu podano na początku marca 2025 roku. teraz jednym z wiodących elementów współpracy będzie obecność logotypu oshee na strojach meczowych oraz na bluzach konferencyjnych tenisistki. w ten sposób marka chce podkreślić zaangażowanie w profesjonalne wsparcie zawodniczki na każdym etapie jej sportowej drogi. co więcej, iga świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych przez oshee globalnie, a produkty marki sygnowane nazwiskiem tenisistki pojawią się na sklepowych półkach na niemal całym świecie. współpraca marki z igą świątek rozpoczęła się na początku lutego 2023 roku, kiedy to zawodniczka została ambasadorką oshee. rozszerzenie kontraktu wynika z sukcesu dotychczasowych wspólnych projektów pod szyldem oshee & iga team. do tej pory w ramach współpracy powstały m.in. specjalne napoje z wodą kokosową oraz batony proteinowe. działania obejmowały też udział świątek w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie czy aktywność w mediach społecznościowych. jak podkreśla iga świątek, „sport na najwyższym poziomie to nie tylko treningi i turnieje”, ale też „regeneracja i dbanie o organizm, m.in. poprzez odpowiednie nawodnienie”. „oshee od lat dostarcza mi produkty, które wspierają mnie na korcie i poza nim. dodatkowo, to marka dla osób aktywnych, co jest spójne z moim stylem życia oraz wartościami, jakie chce promować. cieszę się, że nasza współpraca nie tylko będzie trwała dłużej, ale także wejdzie na nowy poziom – jako główny partner oshee będzie jeszcze bardziej wspierał mnie w codziennych wyzwaniach oraz podczas występów turniejowych” – mówi tenisistka. co więcej, oshee wspiera nie tylko igę świątek, lecz także jej sztab szkoleniowy, w skład którego wchodzą: trener wim fissette, psycholożka daria abramowicz, fizjoterapeuta maciej ryszczuk oraz sparingpartner tomasz moczek. tadeusz czarniecki, cmo oshee, zaznacza, że współpraca z igą to dla marki „coś więcej niż partnerstwo”: „to wspólna misja inspirowania ludzi na całym świecie do aktywnego i świadomego stylu życia”. „wchodzimy na nowy poziom zaangażowania, dostarczając jej i jej zespołowi profesjonalne wsparcie w zakresie nawodnienia i regeneracji. oshee to marka dla ludzi z pasją, a iga doskonale uosabia nasze wartości: determinację, wytrwałość i dążenie do perfekcji” – dodaje tadeusz czarniecki. współpraca z ambasadorką ma charakter długofalowy, marka nie ujawnia jednak, na jaki konkretnie okres zawarto kontrakt. (mb).
Rozwija się współpraca Igi Świątek z OSHEE. Marka napojów funkcjonalnych będzie głównym partnerem polskiej tenisistki. Informację o nowym wymiarze globalnego kontraktu podano na początku marca 2025 roku.
Teraz jednym z wiodących elementów współpracy będzie obecność logotypu OSHEE na strojach meczowych oraz na bluzach konferencyjnych tenisistki. W ten sposób marka chce podkreślić zaangażowanie w profesjonalne wsparcie zawodniczki na każdym etapie jej sportowej drogi.
Co więcej, Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych przez OSHEE globalnie, a produkty marki sygnowane nazwiskiem tenisistki pojawią się na sklepowych półkach na niemal całym świecie.
Współpraca marki z Igą Świątek rozpoczęła się na początku lutego 2023 roku, kiedy to zawodniczka została ambasadorką OSHEE. Rozszerzenie kontraktu wynika z sukcesu dotychczasowych wspólnych projektów pod szyldem OSHEE & IGA TEAM. Do tej pory w ramach współpracy powstały m.in. specjalne napoje z wodą kokosową oraz batony proteinowe. Działania obejmowały też udział Świątek w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie czy aktywność w mediach społecznościowych.
Jak podkreśla Iga Świątek, „sport na najwyższym poziomie to nie tylko treningi i turnieje”, ale też „regeneracja i dbanie o organizm, m.in. poprzez odpowiednie nawodnienie”. „OSHEE od lat dostarcza mi produkty, które wspierają mnie na korcie i poza nim. Dodatkowo, to marka dla osób aktywnych, co jest spójne z moim stylem życia oraz wartościami, jakie chce promować. Cieszę się, że nasza współpraca nie tylko będzie trwała dłużej, ale także wejdzie na nowy poziom – jako główny partner OSHEE będzie jeszcze bardziej wspierał mnie w codziennych wyzwaniach oraz podczas występów turniejowych” – mówi tenisistka.
Co więcej, OSHEE wspiera nie tylko Igę Świątek, lecz także jej sztab szkoleniowy, w skład którego wchodzą: trener Wim Fissette, psycholożka Daria Abramowicz, fizjoterapeuta Maciej Ryszczuk oraz sparingpartner Tomasz Moczek.
Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE, zaznacza, że współpraca z Igą to dla marki „coś więcej niż partnerstwo”: „to wspólna misja inspirowania ludzi na całym świecie do aktywnego i świadomego stylu życia”. „Wchodzimy na nowy poziom zaangażowania, dostarczając jej i jej zespołowi profesjonalne wsparcie w zakresie nawodnienia i regeneracji. OSHEE to marka dla ludzi z pasją, a Iga doskonale uosabia nasze wartości: determinację, wytrwałość i dążenie do perfekcji” – dodaje Tadeusz Czarniecki.
Współpraca z ambasadorką ma charakter długofalowy, marka nie ujawnia jednak, na jaki konkretnie okres zawarto kontrakt. (mb)