Współudziałowcy

dodano: 
20.01.2005
komentarzy: 
0

TVP przygotowało nową akcję promującą abonament, w której skład wchodzą trzy spoty – czytamy w Przekroju. Przedstawiają one „krótkie rodzinne historie z telewizorem w tle. Lektor dziękuje wszystkim za opłacanie abonamentu. Słyszymy też: Bez was nie byłoby naszej wspólnej telewizji - Telewizji Polskiej”. Marcin Bochenek, szef działu PR Biura Marketingu i Promocji TVP, powiedział, że „jeśli coś jest obowiązkiem, warto wytłumaczyć, po co się to robi”. Jednak nie wszyscy uważają, że cel kampanii jest jasny i uzasadniony. Niby płacąc abonament stajemy się współproducentami programów, ale tak naprawdę nie mamy wpływu na to, jakie będą powstawać, ani na ich treść. Bartek Bartoszek, dyrektor kreatywny w TBWA\Warszawa skomentował akcję słowami: „W ramach podziękowań wystarczyłoby wystąpienie prezesa. (…) Nie mówiąc o tym, że jeśli jestem współproducentem programu, bo płacę abonament, to mogę sobie sam podziękować”. Natomiast Norbert Kilen z On Board PR popiera akcję z zastrzeżeniem, że będą to „działania edukujące, trwające przynajmniej rok, a spoty powinny być tylko ich elementem”.

Źródło:

Przekrój, Grozi nam współudział, 23.01.05, s.76
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin