Wybielanie Biedronki

dodano: 
14.05.2008
komentarzy: 
1

Utraconą reputację po zaistnieniu kryzysu jest bardzo trudno odzyskać, pisze Wojciech Więcko z Gazety.pl. Firmy takie, jak Winiary czy Constar o odzyskanie wiarygodności na rynku walczą już kilka lat. Szybciej udało się to Coca Coli. Zażegnanie kryzysu po odkryciu pleśni w produktach firmy trwało tydzień, jednak pochłonęło 7 mln złotych, pisze Więcko.

O poprawę reputacji nadal walczy Biedronka. Od czasu ujawnienia afery z wykorzystywaniem pracowników, firma zainwestowała w reklamy ocieplające wizerunek marki, pisze autor. Firma zaczęła się także kreować jako odpowiedzialna społecznie, podkreślając dbałość o pracowników i ich rodziny oraz angażowanie się w akcje charytatywne, wymienia autor tekstu.

Sąd uznał winnym jednego z kierowników sieci za zaistniałą w Biedronce sytuację. Jednak wszystko wskazuje na to, że konsumenci szybko zapomną przewinienia sieci Biedronka, uważa specjalista ds. PR-u Dariusz Tworzydło. Jego zdaniem klienci wybaczają, kiedy widzą skruszone miny przedstawicieli firmy i słyszą deklaracje poprawy. (ał)

Źródło:

Gazeta.pl, Jak Biedronka wyprała kropki, Wojciech Więcko, 12.05.08
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.05.2008
14:15:40
karolek
(15.05.2008 14:15:40)
Podstawa to - nie panikować. OK, były problemy, przyznali się, wyrzucili winnych. A swoją drogą ciekawe, czy gdyby nie zainwestowali też w przemyślaną (i, wg mnie, nieźle realizowaną) strategię PR, to czy udałoby się im zetrzeć piętno? Chyba byłoby trudno - vide Constar wspomniany, ktory do dziś kojarzy się aż zanadto jednoznacznie....
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin