.

„Wybierz #KierunekLubelskie”. Startuje kampania promocyjna regionu

dodano: 
18.06.2020
komentarzy: 
0

8 czerwca 2020 roku Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zainaugurował nową kampanię promującą region pod hasłem #KierunekLubelskie. Akcja ma prezentować walory turystyczne województwa i zachęcić Polaków do spędzenia w nim wypoczynku.

Kampania została przygotowana z myślą o turystach indywidualnych, którzy zostali zmuszeni do ograniczenia podróży. Jak tłumaczą organizatorzy, akcja wpisuje się w działania polskiego rządu, jakie zostały podjęte w celu ratowania branży turystycznej w Polsce. „Województwo lubelskie to nie tylko Kazimierz Dolny, ale to także nieodgadnione Roztocze, Polski Park Narodowy, bagna i rozlewiska Wieprza, Puszcza Soska czy lasy janowskie. Zachęcam do odpoczynku bez zgiełku i hałasu tu, na pięknej ziemi lubelskiej” – mówi Jarosław Stawiarski, Marszałek Województwa Lubelskiego.

Komunikacja akcji będzie koncentrowała się na wskazywaniu ścieżek edukacyjnych, pieszych, rowerowych, kajakowych i nordic walking, szlaków turystycznych, atrakcji znajdujących się na szlaku oraz rozmieszczonych po drodze atrakcjach i krajobrazach województwa. Do końca czerwca 2020 roku w szesnastu regionalnych oddziałach TVP3 emitowane będzie dwanaście jednominutowych filmów pokazujących m.in. Roztocze, Krainy Lessowych Wąwozów, Polesie z Chełmem, Ziemie Łukowską i Hrubieszowską czy Lublin i okolice.

Od 15 czerwca 2020 roku do końca miesiąca 30-sekundowy spot pojawi się także w telewizjach ogólnopolskich – Polsat News, TVP1 i TVP2. Łącznie telewizyjne spoty (30-sekundowe i 1-miutowe) zostaną wyemitowane 743 razy.

„Dzięki regionalnym ośrodkom TVP cała Polska będzie mogła obejrzeć dwanaście spotów. Pokażemy w nich mieszkańcom zarówno naszego województwa, jak i całej Polski, że planując urlop i wypoczynek, warto wybrać Lubelskie i odkryć zarówno malownicze jak i mniej oczywiste atrakcje regionu” – mówi Michał Mulawa, wicemarszałek.

Kampania promowana będzie także w spotach w Radiu Lublin i Radiu Free, których zasięg obejmuje całe województwo lubelskie. O akcji mają usłyszeć także słuchacze z całej Polski w radiu RMF FM.

Dodatkowo akcja będzie prowadzona również w internecie. Do końca lipca 2020 roku spoty będą promowane w mediach społecznościowych Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Na stronie internetowej lubelskietravel.pl pojawią się również konkretne oferty z propozycjami wycieczek dopasowane do każdego z filmów promocyjnych.

Promocja w telewizji i radiu będzie trwać do końca czerwca, zaś w Internecie do końca lipca 2020 roku.

Kampania jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. Koszt promocji i produkcji dwunastu jednominutowych filmów, a także 30-sekundowego spotu telewizyjnego i 30-sekundowego spotu radiowego to niecałe 850 tys. zł brutto. (ak)

Zdjęcie główne: youtube.com – Lubelskie Smakuj Życie

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin