.

 

Wybrano laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021!

dodano: 
18.10.2021
komentarzy: 
0

15 października 2021 odbyła się gala online Power of Content Marketing Awards. Już po raz trzynasty wręczono nagrody w konkursie za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. W tym roku przyznano grand prix dla ING Bank Śląski. Wyłoniono również dwóch laureatów w kategorii specjalnej – Hub Contentowy. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Podczas gali online laureaci odbierali statuetki w 35 kategoriach. W 20 jury nie wyłoniło natomiast zwycięzcy.

Poniżej znajduje się pełna lista laureatów konkursu:

1: CONTENT MARKETING – MOTORYZACJA

Vouge Polska x Skoda: właściciel projektu SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za przełamanie barier i wyjście poza dotychczasowy rynek

La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland, realizacja: Time4

SREBRO: za konsekwentne budowanie wizerunki marki w grupie docelowej

SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel projektu SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

SREBRO: za połączenie benefitów produktu z contentem

 

2: CONTENT MARKETING – FINANSE I UBEZPIECZENIA

O pracy mówimy wprost i konkretnie!, właściciel projektu Nationale-Nederlanden, realizacja MJCC

ZŁOTO: za autentyzm treści w odpowiedzi na prawdziwe opinie

Konto Jakie Chcę 2021: właściciel projektu Santander Bank Polska, realizacja Studio Digital 1 Chrystian Sasim, Sales&More

SREBRO: za przemyślany dobór liderów opinii

Evolve. Advance. We'll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

 

3: CONTENT MARKETING – ZDROWIE

Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek; właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

SREBRO: za łatwość mówienia o trudnych sprawach

Ze zdrowiem - magazyn dla pacjentów: właściciel Narodowy Fundusz Zdrowia, realizacja Skivak The Publishers

 

4: CONTENT MARKETING – PARENTING

Portal parentingowy Akademia Mądrego Dziecka: właściciel HarperCollins Polska, realizacja ContentHouse

SREBRO: atrakcyjny content, odpowiadający na wszystkie etapy lejka zakupowego i długo utrzymujący na stronie

Strategia content marketingowa InnoGIO: właściciel ABC KID – InnoGIO, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za język adekwatny do młodej grupy docelowej

Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

 

5: CONTENT MARKETING – EDUKACJA

Trendbook. Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach.: właściciel i realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za oddanie przestrzeni do wypowiedzi klientom

30-dniowe Wyzwanie Lekkomównych: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjne podejście do zdobywania grupy docelowej

Kreatywny Wrocławnik: właściciel Galeria Dominikańska, realizacja Valkea

Cyfrowe Rewolucje: właściciel mBank, realizacja mBank, Solski Communications, Cube Group

ZŁOTO: za użyteczny i wysokiej jakości content, dobrze dopasowany do zmieniających się potrzeb odbiorców i możliwości rynku

 

6: CONTENT MARKETING – URODA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

7: CONTENT MARKETING – FMCG

„Czas na...” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

Magazyn „Czas na...”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za całość projektu „Czas na…” oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców, użyteczność i powiązanie z produktem oraz piękną estetykę

Jasmeen – komunikacja w social media: właściciel LEVANT Foods Sp. z o.o., realizacja Skivak The Publishers

 

8: COTENT MARKETING – MODA

Magazyn Modnie być sobą: właściciel Monnari Trade S.A., realizacja Valkea

SREBRO: za estetykę i bezpośrednie przełożenie na sprzedaż

TRENDBOOK Magnolia Park: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

 

9: CONTENT MARKETING – BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

Łączy nas napięcie: właściciel TIM SA, realizacja FFW Communication

ZŁOTO: za doskonałe zaangażowanie trudnej grupy docelowej i wyjście naprzeciw jej potrzebom

 

10: CONTENT MARKETING – NIERUCHOMOŚCI

Magazyn Oryginalny "Garnizon": właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za wzmacnianie lokalnej społeczności

Kurs online „Skuteczne sposoby pracy z ofertą – Działanie w czasach społecznej izolacji”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

Lighthouse. Magazyn rynku nieruchomości Otodom: właściciel Serwis Otodom, Grupa OLX, realizacja Dotrelations

ZŁOTO: za rewelacyjny design

 

11: CONTENT MARKETING – ROLNICTWO I POKREWNE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

12: CONTENT MARKETING – TURYSTYKA

Zakopane. Alternatywny przewodnik: właściciel Nosalowy Park Hotel & SPA, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści

Airgate – Kraków Airport Magazine: właściciel Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków – Balice, realizacja Skivak The Publishers

 

13: CONTENT MARKETING – RETAIL

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

14: CONTENT MARKETING – GALERIE HANDLOWE

Magnolia Park – content marketing: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za probiznesową adaptację wobec dynamicznych zmian oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców

Magazyn The look: właściciel Galeria Mokotów, realizacja Valkea

E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

 

15: CONTENT MARKETING – KULTURA I NAUKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

16: CONTENT MARKETING – KOMUNIKACJA I ŁĄCZNOŚĆ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

17: CONTENT MARKETING – LOGISTYKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

18: CONTENT MARKETING – ENERGETYKA

Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

ZŁOTO: za wzorową realizację celów kampanii

 

19: CONTENT MARKETING – SPORT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

20: CONTENT MARKETING – E-COMMERCE

Jury nie wyłoniło finalistów.

Decyzją Jury projekt Cyfrowe Rewolucje/mBank został przeniesiony do kategorii 5: Edukacja.

 

21: CONTENT MARKETING – PROJEKT NON PROFIT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

22: CONTENT MARKETING – START-UP

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

23: HUB CONTENTOWY – KATEGORIA SPECJALNA

Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu: właściciel Orange Polska, realizacja Bluerank

SREBRO: za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi

Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch: właściciel BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, realizacja ContentHouse, Insignia, Performance Media

BRĄZ: za realizację celów biznesowych i reakcję na zmianę postaw klientów

Content hub - źródło wiedzy e-marketignowej i e-commerce: właściciel Ideo Force, realizacja Ideo Force

WYRÓŻNIENIE: za działania profesjonalizujące branżę e-marketingową

 

24: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

25: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

Evolve. Advance. We'll cheer you on: właściciel UBS, realizacja MJCC

WYRÓŻNIENIE: za pokazanie perspektywy rozwoju pracownika w horyzoncie długoterminowym

 

26: PUBLIKACJA JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

Po prostu ING – Culture Book: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2019 – Raport Życia: właściciel ERGO Hestia, realizacja Kombinat

ZŁOTO: za walory artystyczne

Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Raport Zielone miasta i gminy”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

WYRÓŻNIENIE: za skuteczność biznesową

Fabryka Pełna Życia: właściciel Fabryka Pełna Życia, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za estetykę publikacji

 

27: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1 000 EGZ.

Take It Easy: właściciel Circle K Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za współpracę z pracownikami

ViaColas - magazyn dla pracowników: właściciel Colas Polska, realizacja Skivak The Publishers

Przesył: właściciel Polskie Sieci Elektroenergetyczne, realizacja Time4

 

28: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.

BAŚKA, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za konsekwentny rozwój

Razem w JM: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Time4

SREBRO: za pracę nad uspójnieniem kultury organizacji w warunkach rozproszenia

Puls Intercity: właściciel PKP Intercity, realizacja Time4

 

29: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

Magazyn „Czas na...”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za bliskość z konsumentem

Magazyn Oryginalny "Garnizon": właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za integrację lokalnej społeczności

POLOmagazyn: właściciel POLOmarket, realizacja Skivak The Publishers

BRĄZ: za aspirujący dla odbiorców charakter publikacji

 

30: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

31: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW

Świat PZU / e-wydanie: właściciel Grupa PZU, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za promowanie pracowników jako ekspertów

 

32: NEWSLETTER DLA PRACOWNIKÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

33: PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

Hochland Cheesemaster: właściciel Hochland Polska, realizacja Chromatique

SREBRO: za odpowiedź na potrzeby pracowników i transparentne przedstawienie procesu wynagradzania

 

34: APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW

Aplikacja Thank You Cards: właściciel Orbico Group, realizacja Kreatik

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad kulturą organizacji i wysiłek włożony w jej digitalizację

 

35: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

Magazyn INMAG: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium

 

36: NEWSLETTER DLA KLIENTÓW

Forward Thinking: właściciel DHL Global Forwarding, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za realizację celów biznesowych dzięki prawidłowemu zastosowaniu formatów

Newsletter dla klientów Nieruchomosci-online.pl: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

 

37: PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie

 

38: APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

39: KOMUNIKACJA VR/AR

Augmented Reality w kampanii Converse City Forest: właściciel Converse/Orbico, realizacja na_ty

ZŁOTO: za kreatywną, wykorzystującą trendy estetyczne i technologiczne realizację, wzmacniającą odbiór w grupie docelowej

 

40: KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

41: KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

42: MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

SKODA - Przejazd na 1 litrze: właściciel SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

ZŁOTO: za efektywny storytelling i niestandardowe wykorzystanie formatu video

Vouge Polska x Skoda: właściciel SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za kreatywny ruch strategiczny, wykorzystujący możliwości formatu video w komunikacji

Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

 

43: KOMUNIKACJA VIDEO DLA PRACOWNIKÓW

Aktywna przerwa w ING: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych

 

44: INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji

Personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska: właściciel Philip Morris Polska, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjny sposób dystrybucji

 

45: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

46: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 47: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW

„Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólne gotują on-line: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt

 

48: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

49: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

50: PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

51: PODCAST / AUDIOBOOK DLA KLIENTÓW

Audiokonferencja Lekkomówni: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

ZŁOTO: za unikalne wykorzystanie formatu i efektywność biznesową

Mamy na to Slajd – pierwszy polski podcast o strategii marketingowej: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za innowacyjne budowanie eksperckości

Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

SREBRO: za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację

Podcast HiTalks!: właściciel i realizacja HICRON

BRĄZ: za wykorzystanie podcastu jako kanału sprzedaży

 

52: KSIĄŻKA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

SUPLINDEX – Katalog Suplementów Diety: właściciel Grupa Neuca, realizacja Aliant

ZŁOTO: za podjęcie ogromnego wyzwania oraz dotarcie do klienta na każdym etapie procesu sprzedaży

„Czas na...” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za użyteczną i codzienną inspirację

„Jak Tymek został detektywem”: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów

 

53: PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników

Kampania employer brandingowa dla pracowników PMI w Polsce #MAKE HISTORY: właściciel Philip Morris, realizacja Time4

SREBRO: za wielowymiarowe wsparcie transformacji kulturowej

 

54: PROJEKT CSR (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

55: PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW: PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

Złoty Kalendarz GoldenSubmarine: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za budowanie marki osobistej pracowników i stworzenie przestrzeni na kreatywny wyraz

Do Your Thing: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

WYRÓŻNIENIE: za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji

 

GRAND PRIX 2021

ING Bank Śląski

za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu

 

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin