wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościWybrano laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021!

Wybrano laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021!

15 października 2021 odbyła się gala online Power of Content Marketing Awards. Już po raz trzynasty wręczono nagrody w konkursie za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. W tym roku przyznano grand prix dla ING Bank Śląski. Wyłoniono również dwóch laureatów w kategorii specjalnej – Hub Contentowy. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Podczas gali online laureaci odbierali statuetki w 35 kategoriach. W 20 jury nie wyłoniło natomiast zwycięzcy.

Poniżej znajduje się pełna lista laureatów konkursu:

1: CONTENT MARKETING – MOTORYZACJA

Vouge Polska x Skoda: właściciel projektu SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za przełamanie barier i wyjście poza dotychczasowy rynek

La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland, realizacja: Time4

SREBRO: za konsekwentne budowanie wizerunki marki w grupie docelowej

SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel projektu SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

SREBRO: za połączenie benefitów produktu z contentem

 

2: CONTENT MARKETING – FINANSE I UBEZPIECZENIA

O pracy mówimy wprost i konkretnie!, właściciel projektu Nationale-Nederlanden, realizacja MJCC

ZŁOTO: za autentyzm treści w odpowiedzi na prawdziwe opinie

Konto Jakie Chcę 2021: właściciel projektu Santander Bank Polska, realizacja Studio Digital 1 Chrystian Sasim, Sales&More

SREBRO: za przemyślany dobór liderów opinii

Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

 

3: CONTENT MARKETING – ZDROWIE

Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek; właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

SREBRO: za łatwość mówienia o trudnych sprawach

Ze zdrowiem – magazyn dla pacjentów: właściciel Narodowy Fundusz Zdrowia, realizacja Skivak The Publishers

 

4: CONTENT MARKETING – PARENTING

Portal parentingowy Akademia Mądrego Dziecka: właściciel HarperCollins Polska, realizacja ContentHouse

SREBRO: atrakcyjny content, odpowiadający na wszystkie etapy lejka zakupowego i długo utrzymujący na stronie

Strategia content marketingowa InnoGIO: właściciel ABC KID – InnoGIO, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za język adekwatny do młodej grupy docelowej

Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

 

5: CONTENT MARKETING – EDUKACJA

Trendbook. Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach.: właściciel i realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za oddanie przestrzeni do wypowiedzi klientom

30-dniowe Wyzwanie Lekkomównych: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjne podejście do zdobywania grupy docelowej

Kreatywny Wrocławnik: właściciel Galeria Dominikańska, realizacja Valkea

Cyfrowe Rewolucje: właściciel mBank, realizacja mBank, Solski Communications, Cube Group

ZŁOTO: za użyteczny i wysokiej jakości content, dobrze dopasowany do zmieniających się potrzeb odbiorców i możliwości rynku

 

6: CONTENT MARKETING – URODA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

7: CONTENT MARKETING – FMCG

„Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za całość projektu „Czas na…” oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców, użyteczność i powiązanie z produktem oraz piękną estetykę

Jasmeen – komunikacja w social media: właściciel LEVANT Foods Sp. z o.o., realizacja Skivak The Publishers

 

8: COTENT MARKETING – MODA

Magazyn Modnie być sobą: właściciel Monnari Trade S.A., realizacja Valkea

SREBRO: za estetykę i bezpośrednie przełożenie na sprzedaż

TRENDBOOK Magnolia Park: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

 

9: CONTENT MARKETING – BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

Łączy nas napięcie: właściciel TIM SA, realizacja FFW Communication

ZŁOTO: za doskonałe zaangażowanie trudnej grupy docelowej i wyjście naprzeciw jej potrzebom

 

10: CONTENT MARKETING – NIERUCHOMOŚCI

Magazyn Oryginalny “Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za wzmacnianie lokalnej społeczności

Kurs online „Skuteczne sposoby pracy z ofertą – Działanie w czasach społecznej izolacji”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

Lighthouse. Magazyn rynku nieruchomości Otodom: właściciel Serwis Otodom, Grupa OLX, realizacja Dotrelations

ZŁOTO: za rewelacyjny design

 

11: CONTENT MARKETING – ROLNICTWO I POKREWNE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

12: CONTENT MARKETING – TURYSTYKA

Zakopane. Alternatywny przewodnik: właściciel Nosalowy Park Hotel & SPA, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści

Airgate – Kraków Airport Magazine: właściciel Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków – Balice, realizacja Skivak The Publishers

 

13: CONTENT MARKETING – RETAIL

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

14: CONTENT MARKETING – GALERIE HANDLOWE

Magnolia Park – content marketing: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za probiznesową adaptację wobec dynamicznych zmian oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców

Magazyn The look: właściciel Galeria Mokotów, realizacja Valkea

E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

 

15: CONTENT MARKETING – KULTURA I NAUKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

16: CONTENT MARKETING – KOMUNIKACJA I ŁĄCZNOŚĆ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

17: CONTENT MARKETING – LOGISTYKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

18: CONTENT MARKETING – ENERGETYKA

Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

ZŁOTO: za wzorową realizację celów kampanii

 

19: CONTENT MARKETING – SPORT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

20: CONTENT MARKETING – E-COMMERCE

Jury nie wyłoniło finalistów.

Decyzją Jury projekt Cyfrowe Rewolucje/mBank został przeniesiony do kategorii 5: Edukacja.

 

21: CONTENT MARKETING – PROJEKT NON PROFIT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

22: CONTENT MARKETING – START-UP

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

23: HUB CONTENTOWY – KATEGORIA SPECJALNA

Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu: właściciel Orange Polska, realizacja Bluerank

SREBRO: za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi

Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch: właściciel BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, realizacja ContentHouse, Insignia, Performance Media

BRĄZ: za realizację celów biznesowych i reakcję na zmianę postaw klientów

Content hub – źródło wiedzy e-marketignowej i e-commerce: właściciel Ideo Force, realizacja Ideo Force

WYRÓŻNIENIE: za działania profesjonalizujące branżę e-marketingową

 

24: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

25: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

Evolve. Advance. We’ll cheer you on: właściciel UBS, realizacja MJCC

WYRÓŻNIENIE: za pokazanie perspektywy rozwoju pracownika w horyzoncie długoterminowym

 

26: PUBLIKACJA JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

Po prostu ING – Culture Book: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2019 – Raport Życia: właściciel ERGO Hestia, realizacja Kombinat

ZŁOTO: za walory artystyczne

Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Raport Zielone miasta i gminy”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

WYRÓŻNIENIE: za skuteczność biznesową

Fabryka Pełna Życia: właściciel Fabryka Pełna Życia, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za estetykę publikacji

 

27: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1 000 EGZ.

Take It Easy: właściciel Circle K Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za współpracę z pracownikami

ViaColas – magazyn dla pracowników: właściciel Colas Polska, realizacja Skivak The Publishers

Przesył: właściciel Polskie Sieci Elektroenergetyczne, realizacja Time4

 

28: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.

BAŚKA, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za konsekwentny rozwój

Razem w JM: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Time4

SREBRO: za pracę nad uspójnieniem kultury organizacji w warunkach rozproszenia

Puls Intercity: właściciel PKP Intercity, realizacja Time4

 

29: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za bliskość z konsumentem

Magazyn Oryginalny “Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za integrację lokalnej społeczności

POLOmagazyn: właściciel POLOmarket, realizacja Skivak The Publishers

BRĄZ: za aspirujący dla odbiorców charakter publikacji

 

30: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

31: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW

Świat PZU / e-wydanie: właściciel Grupa PZU, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za promowanie pracowników jako ekspertów

 

32: NEWSLETTER DLA PRACOWNIKÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

33: PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

Hochland Cheesemaster: właściciel Hochland Polska, realizacja Chromatique

SREBRO: za odpowiedź na potrzeby pracowników i transparentne przedstawienie procesu wynagradzania

 

34: APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW

Aplikacja Thank You Cards: właściciel Orbico Group, realizacja Kreatik

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad kulturą organizacji i wysiłek włożony w jej digitalizację

 

35: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

Magazyn INMAG: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium

 

36: NEWSLETTER DLA KLIENTÓW

Forward Thinking: właściciel DHL Global Forwarding, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za realizację celów biznesowych dzięki prawidłowemu zastosowaniu formatów

Newsletter dla klientów Nieruchomosci-online.pl: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

 

37: PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie

 

38: APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

39: KOMUNIKACJA VR/AR

Augmented Reality w kampanii Converse City Forest: właściciel Converse/Orbico, realizacja na_ty

ZŁOTO: za kreatywną, wykorzystującą trendy estetyczne i technologiczne realizację, wzmacniającą odbiór w grupie docelowej

 

40: KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

41: KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

42: MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

ZŁOTO: za efektywny storytelling i niestandardowe wykorzystanie formatu video

Vouge Polska x Skoda: właściciel SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za kreatywny ruch strategiczny, wykorzystujący możliwości formatu video w komunikacji

Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

 

43: KOMUNIKACJA VIDEO DLA PRACOWNIKÓW

Aktywna przerwa w ING: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych

 

44: INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji

Personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska: właściciel Philip Morris Polska, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjny sposób dystrybucji

 

45: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

46: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 47: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW

„Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólne gotują on-line: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt

 

48: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

49: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

50: PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

51: PODCAST / AUDIOBOOK DLA KLIENTÓW

Audiokonferencja Lekkomówni: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

ZŁOTO: za unikalne wykorzystanie formatu i efektywność biznesową

Mamy na to Slajd – pierwszy polski podcast o strategii marketingowej: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za innowacyjne budowanie eksperckości

Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

SREBRO: za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację

Podcast HiTalks!: właściciel i realizacja HICRON

BRĄZ: za wykorzystanie podcastu jako kanału sprzedaży

 

52: KSIĄŻKA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

SUPLINDEX – Katalog Suplementów Diety: właściciel Grupa Neuca, realizacja Aliant

ZŁOTO: za podjęcie ogromnego wyzwania oraz dotarcie do klienta na każdym etapie procesu sprzedaży

„Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za użyteczną i codzienną inspirację

„Jak Tymek został detektywem”: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów

 

53: PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników

Kampania employer brandingowa dla pracowników PMI w Polsce #MAKE HISTORY: właściciel Philip Morris, realizacja Time4

SREBRO: za wielowymiarowe wsparcie transformacji kulturowej

 

54: PROJEKT CSR (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

55: PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW: PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

Złoty Kalendarz GoldenSubmarine: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za budowanie marki osobistej pracowników i stworzenie przestrzeni na kreatywny wyraz

Do Your Thing: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

WYRÓŻNIENIE: za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji

 

GRAND PRIX 2021

ING Bank Śląski

za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu

 

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj