wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościWycierać sobie gębę

Wycierać sobie gębę

Grzegorz Kiszluk pisze w Briefie, że „wszyscy wycierają sobie piarem gębę…”. Na uczelniach proponowane są studia PR-owskie, organizowanych jest wiele seminariów, z których część „z powodzeniem obyłaby się bez tego słowa, a w znacznej większości przypadków autorom tych imprez chodzi o marketing i gdyby w miejsce słowa piar wstawić słowo marketing, to wszystko byłoby w porządku”. Kiszluk pisze również, że takie spotkania branżowe jak IV Kongres PR w Rzeszowie są potrzebne, jednak szkoda, „że prawie w ogóle nie było ludzi najważniejszych dla rozwoju Public Relations w Polsce – pracowników firm zatrudnionych na stanowiskach PR”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj