.

Wydawcy i platformy wstrzymują reklamy po śmierci królowej Elżbiety II

dodano: 
09.09.2022
komentarzy: 
0

8 września 2022 roku, po wiadomości o śmierci królowej Elżbiety II, właściciele mediów w Wielkiej Brytanii zmienili swoje harmonogramy i wstrzymali publikacje reklam – podaje thedrum.com.

Jak czytamy, ITV, największy komercyjny nadawca w Wielkiej Brytanii, będzie emitować bez przerw na reklamy w swoim głównym kanale telewizyjnym przynajmniej do piątku 16 września 2022 roku. Stacja cały swój program poświęca na bieżące informacyjne i specjalne programy upamiętniające życie królowej – informuje źródło.

Stacja Channel 4 potwierdziła, że reklamy zostają tymczasowo zawieszone, a Bauer Media, jedna z największych komercyjnych sieci radiowych w Wielkiej Brytanii, powiedziała, że na razie rezygnuje z regularnych programów, które były zaplanowane – czytamy. Przez pewien czas wszystkie komunikaty handlowe zostaną wstrzymane.

Również Twitter zapowiedział, że przez 48 godzin nie będzie publikował reklam w swoim serwisie w Wielkiej Brytanii, a Snapchat zdecydował się wstrzymać treści komercyjne na 24 godziny – pisze źródło.

Jak zauważa thedrum.com, The Daily Mail wstrzymał reklamy na swojej stronie internetowej, a jego relacje informacyjne są w większości zdominowane przez reakcje na odejście monarchini.

Zmiany zostały wprowadzone także wśród wydawców reklam cyfrowych. Clear Channel zawiesił wszystkie kampanie na swoich wyświetlaczach zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii, a sieć OOH JCDecaux zdecydowała się wyświetlać oficjalny portret królowej, dostarczony przez Pałac Buckingham – czytamy.

Wielu z reklamodawców w Wielkiej Brytanii zmienia także datę rozpoczęcia kampanii reklamowych, które miały rozpocząć się w tym tygodniu – podaje źródło. (bs)

Źródło:

thedrum.com, J. McCarthy, Broadcasters, publishers and platforms pause ads following Queen Elizabeth II’s death, 08.09.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin