środa, 24 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWyniki II edycji kampanii Fundacji Dajesz Pracę PL.

Wyniki II edycji kampanii Fundacji Dajesz Pracę PL.

Znamy już wyniki II edycji akcji „Kupując polskie produkty dajesz pracę” Fundacji Dajesz Pracę PL., przeprowadzonej pomiędzy 6 a 31 października. Jej wstępne rezultaty, udostępnione przez TESCO Polska, pokazują, iż łączna sprzedaż 30 produktów oznaczonych logiem kampanii wzrosła o ponad 97%. Akcja miała informować konsumentów o polskim pochodzeniu produktu i zachęcać do jego zakupu. Celem nadrzędnym kampanii było promowanie tworzenia nowych miejsc pracy w Polsce.
Szacuje się, że przekaz dotarł do ponad 10 milionów konsumentów. Na czas akcji Fundacja Dajesz Pracę PL. wyróżniła znakiem „Kupując polskie produkty – dajesz pracę” ponad 400 produktów.
Informacje o akcji dotarły do konsumentów poprzez działania ATL i BTL. W niektórych miastach przekaz był wspierany billboardami przy supermarketach oraz tablicami parkingowymi. Akcję dodatkowo propagowały komunikaty prasowe oraz akcja wizerunkowa prowadzona przez Fundację.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj