Wyróżnić się spódnicą
dodano:
23.09.2005
komentarzy:
7
„Nośmy spódnice” – takie jest hasło zorganizowanej już po raz trzeci kampanii zachęcającej kobiety do noszenia tej części garderoby. Pomysł akcji zrodził się na jednym ze spotkań pracownic agencji TBWA\PR, na którym wszystkie panie pojawiły się w spodniach. Przeprowadzone wśród internautek badania pokazały, że co siódma kobieta nigdy nie zakłada spódnicy, a co trzecia robi to bardzo rzadko.
Organizatorki chcą skłonić kobiety do podkreślania kobiecości poprzez ten element ubioru i do porzucenia przekonania, że na noszenie spódnicy mogą pozwolić sobie tylko kobiety o idealnej figurze. Akcję popierają m.in. Ilona Felicjańska i Beata Tyszkiewicz. Finał kampanii zaplanowano na 30 października.
Źródło:
Kurier Poranny, Drogie panie, nośmy spódnice!, 22.09.2005 s. 2