niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWytrwałość i wiara kluczem do sukcesu

Wytrwałość i wiara kluczem do sukcesu

Jedyną, zawsze sprawdzającą się strategią PR jest celowy upór – przekonuje Corey Blake w swoim blogu na stronie magazynu Fast Company.
Według autora blogu na sukces działań PR składają się dwa czynniki – wytrwałość i przekonanie co do wartości promowanych towarów lub usług. Sporadyczny PR nie przynosi skutków, działania PR-owskie powinny być wdrażane wytrwale i systematycznie – comiesięczny newsletter, przynajmniej dwie informacje prasowe miesięcznie i aktualizowany kilka razy w tygodniu blog.
Jednak to nie wszystko: PR-owiec powinien wierzyć w produkt lub usługę, którą promuje oraz być przekonanym o celowości swoich działań. Inaczej wysyłany systematycznie newsletter oraz informacje prasowe będą jedynie irytującym spamem – zaznacza Blake. (ks)

Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł