Trwają zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Young Creatives. Młodzi pracownicy agencji PR mogą zgłaszać się do 21.01.2011. Zwycięzcy wyjadą na festiwal reklamy Cannes Lions.
W ramach Polskiego Festiwalu Reklamy odbędzie się 9 edycja konkursu Young Creatives. Po raz drugi również w kategorii PR. Młodzi pracownicy agencji PR, którzy nie ukończyli 28 roku życia (urodzeni po 26.06.1982) tworzą strategie działań PR na nieznany im wcześniej temat społeczny. Ich prace oceniają jurorzy kategorii Active Advertising PR Polskiego Konkursu Reklamy.
Nagrodą dla zwycięskiego zespołu jest udział w międzynarodowym festiwalu reklamy Cannes Lions. Partnerem merytorycznym konkursu jest Związek Firm PR. PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Wszystkie prace stworzone w ramach konkursu będą dostępne na portalu PRoto.pl.
Więcej informacji oraz zgłoszenia: Anna Tomaszewska, Anna.tomaszewska@sar.org.pl, tel: (22) 898 84 25, www.ktr.org.pl



