Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
YouTube uruchamia sekcję „Moda”, chce agregować i produkować treści. youtube otworzył sekcję „moda”, w której można znaleźć treści popularnych marek, modelów czy influencerów z branży modowej i beauty. serwis chce z jednej strony skupić w jednym miejscu najważniejsze nazwiska w branży, a z drugiej: zabezpieczyć się przed działaniami konkurencji w postaci instagrama, który rozwija od ponad roku igtv – analizuje techcrunch.com. czytaj więcej: czy twórcy sami jeszcze wierzą w swoją platformę? pierwsze urodziny igtv. oprócz agregowania dostępnych treści, takich jak np. poradniki modowe i makijażowe, vlogi czy informacje o pracy w branży, w ramach nowej sekcji youtube produkuje (i nadaje na żywo) własne relacje z pokazów mody i materiały od kulis (seria „stories of style”). zaprasza też twórców do stworzenia własnych kanałów, takich jak funkcjonujący od niemal roku „being naomi” z naomi campbell. źródło dodaje, że sporą rolę w sekcji „moda” gra pionowy format wideo. zrzuty ekranu nowej sekcji na youtubie. źródło: youtube.googleblog.com. choć to właśnie dzięki kanałom na youtubie w branży modowej narodziło się wiele nowych gwiazd, serwisowi przez długi czas zarzucano, że nie przywiązuje wystarczająco dużej wagi do tej tematyki. odkąd youtube zatrudnił w czerwcu 2018 roku dereka blasberga, eksperta od mody z cnn i „vanity fair”, zaczyna się to zmieniać – zauważa techcrunch.com. blasberg dąży do zwiększania skali współprac między youtuberami a markami, a dzięki sekcji „moda” chce też ułatwić dojście do głosu twórcom z całego świata. dział modowy na youtubie nie jest pierwszą tego typu inicjatywą serwisu. wcześniej rozpoczął on koordynację sekcji z grami, filmami czy transmisjami na żywo – zwraca uwagę techcrunch.com. (mp).
YouTube otworzył sekcję „Moda”, w której można znaleźć treści popularnych marek, modelów czy influencerów z branży modowej i beauty. Serwis chce z jednej strony skupić w jednym miejscu najważniejsze nazwiska w branży, a z drugiej: zabezpieczyć się przed działaniami konkurencji w postaci Instagrama, który rozwija od ponad roku IGTV – analizuje techcrunch.com.
Oprócz agregowania dostępnych treści, takich jak np. poradniki modowe i makijażowe, vlogi czy informacje o pracy w branży, w ramach nowej sekcji YouTube produkuje (i nadaje na żywo) własne relacje z pokazów mody i materiały od kulis (seria „Stories of Style”). Zaprasza też twórców do stworzenia własnych kanałów, takich jak funkcjonujący od niemal roku „Being Naomi” z Naomi Campbell. Źródło dodaje, że sporą rolę w sekcji „Moda” gra pionowy format wideo.
Zrzuty ekranu nowej sekcji na YouTubie. Źródło: youtube.googleblog.com
Choć to właśnie dzięki kanałom na YouTubie w branży modowej narodziło się wiele nowych gwiazd, serwisowi przez długi czas zarzucano, że nie przywiązuje wystarczająco dużej wagi do tej tematyki. Odkąd YouTube zatrudnił w czerwcu 2018 roku Dereka Blasberga, eksperta od mody z CNN i „Vanity Fair”, zaczyna się to zmieniać – zauważa techcrunch.com. Blasberg dąży do zwiększania skali współprac między youtuberami a markami, a dzięki sekcji „Moda” chce też ułatwić dojście do głosu twórcom z całego świata.
Dział modowy na YouTubie nie jest pierwszą tego typu inicjatywą serwisu. Wcześniej rozpoczął on koordynację sekcji z grami, filmami czy transmisjami na żywo – zwraca uwagę techcrunch.com. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
YouTube uruchamia sekcję „Moda”, chce agregować i produkować treści. youtube otworzył sekcję „moda”, w której można znaleźć treści popularnych marek, modelów czy influencerów z branży modowej i beauty. serwis chce z jednej strony skupić w jednym miejscu najważniejsze nazwiska w branży, a z drugiej: zabezpieczyć się przed działaniami konkurencji w postaci instagrama, który rozwija od ponad roku igtv – analizuje techcrunch.com. czytaj więcej: czy twórcy sami jeszcze wierzą w swoją platformę? pierwsze urodziny igtv. oprócz agregowania dostępnych treści, takich jak np. poradniki modowe i makijażowe, vlogi czy informacje o pracy w branży, w ramach nowej sekcji youtube produkuje (i nadaje na żywo) własne relacje z pokazów mody i materiały od kulis (seria „stories of style”). zaprasza też twórców do stworzenia własnych kanałów, takich jak funkcjonujący od niemal roku „being naomi” z naomi campbell. źródło dodaje, że sporą rolę w sekcji „moda” gra pionowy format wideo. zrzuty ekranu nowej sekcji na youtubie. źródło: youtube.googleblog.com. choć to właśnie dzięki kanałom na youtubie w branży modowej narodziło się wiele nowych gwiazd, serwisowi przez długi czas zarzucano, że nie przywiązuje wystarczająco dużej wagi do tej tematyki. odkąd youtube zatrudnił w czerwcu 2018 roku dereka blasberga, eksperta od mody z cnn i „vanity fair”, zaczyna się to zmieniać – zauważa techcrunch.com. blasberg dąży do zwiększania skali współprac między youtuberami a markami, a dzięki sekcji „moda” chce też ułatwić dojście do głosu twórcom z całego świata. dział modowy na youtubie nie jest pierwszą tego typu inicjatywą serwisu. wcześniej rozpoczął on koordynację sekcji z grami, filmami czy transmisjami na żywo – zwraca uwagę techcrunch.com. (mp).