Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
YouTube zatrudnia specjalistę do komunikowania się z twórcami. youtube postanowił zatrudnić „łącznika” między firmą a twórcami – podaje cnbc.com. matt kovalakides poinformował na twitterze, że obejmuje stanowisko head creator liaison. źródło: twitter.com/mattkoval. jak czytamy, kovalakides dołączył do firmy w 2012 roku jako content strategist. wcześniej sam był youtuberem – na kanale matt koval zgromadził ponad 115 tys. subskrypcji. źródło: youtube.com – matt koval. na nowym stanowisku ma wspierać twórców przy jednoczesnym tłumaczeniu działań firmy i jej złożoności – czytamy dalej. będzie również angażować odbiorców za pośrednictwem mediów społecznościowych, postów na blogu, filmów oraz na wydarzeniach zewnętrznych. źródło zwraca uwagę, że stanowisko pojawiło się w firmie po kilku konfliktach youtube’a z twórcami, narzekającymi m.in. na demonetyzację, nękanie i mowę nienawiści w serwisie. czytamy, że firma odmówiła odpowiedzi na pytania dotyczące wyglądu raportowania kovalakidesa. cnbc.com zauważa tównież, że rola kovalakidesa jest podobna do funkcji danny’ego sullivana w google’u, do którego należy youtube. jak czytamy, sullivan był dziennikarzem zajmującym się branżą wyszukiwania od wielu lat i dołączył do firmy jako search liaison w 2017 roku, aby pomóc jej utrzymywać relacje z osobami z zewnątrz. (ak).
YouTube postanowił zatrudnić „łącznika” między firmą a twórcami – podaje cnbc.com. Matt Kovalakides poinformował na Twitterze, że obejmuje stanowisko Head Creator Liaison.

Źródło: twitter.com/mattkoval
Jak czytamy, Kovalakides dołączył do firmy w 2012 roku jako Content Strategist. Wcześniej sam był youtuberem – na kanale Matt Koval zgromadził ponad 115 tys. subskrypcji.

Źródło: youtube.com – Matt Koval
Na nowym stanowisku ma wspierać twórców przy jednoczesnym tłumaczeniu działań firmy i jej złożoności – czytamy dalej. Będzie również angażować odbiorców za pośrednictwem mediów społecznościowych, postów na blogu, filmów oraz na wydarzeniach zewnętrznych.
Źródło zwraca uwagę, że stanowisko pojawiło się w firmie po kilku konfliktach YouTube’a z twórcami, narzekającymi m.in. na demonetyzację, nękanie i mowę nienawiści w serwisie. Czytamy, że firma odmówiła odpowiedzi na pytania dotyczące wyglądu raportowania Kovalakidesa.
Cnbc.com zauważa tównież, że rola Kovalakidesa jest podobna do funkcji Danny’ego Sullivana w Google’u, do którego należy YouTube. Jak czytamy, Sullivan był dziennikarzem zajmującym się branżą wyszukiwania od wielu lat i dołączył do firmy jako Search Liaison w 2017 roku, aby pomóc jej utrzymywać relacje z osobami z zewnątrz. (ak)