Z BNP Paribas odchodzi dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej

dodano: 
29.06.2012
komentarzy: 
0

Z końcem czerwca Katarzyna Wojniak, dotychczasowa dyrektor pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej, kończy pracę w BNP Paribas Banku.

Wojniak stanowisko dyrektorskie zajmowała od roku. Podlegały jej: departament komunikacji marketingowej linii biznesowych oraz departament wsparcia marki, w tym zespół public relations.

Z BNP Paribas Bankiem, a wcześniej z Fortis Bankiem, była związana od prawie 10 lat. Od 2003 roku pracowała w departamencie strategii marketingowej, a następnie wraz z rozwojem Fortis Banku stworzyła departament promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa komunikacji marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku. Wprowadzała wówczas na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 roku, a następnie markę BNP Paribas, która funkcjonuje w Polsce od roku. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Ernst & Young oraz w banku Millennium.

Wojniak nie ujawnia na razie swoich dalszych planów zawodowych. W firmie nie zapadła jeszcze decyzja, kto ją zastąpi. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin