Z Dziennika do Polskiej Izby Ubezpieczeń

dodano: 
04.03.2009
komentarzy: 
0

Z początkiem marca Marcin Tarczyński objął stanowisko analityka w Dziale Public Relations i Marketingu w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Ma odpowiadać za prowadzenie relacji z mediami, nadzór nad komunikacją elektroniczną Izby oraz analizę danych ubezpieczeniowych dla potrzeb rynku.

Przez ostatnie 3 lata Tarczyński był dziennikarzem, specjalizującym się przede wszystkim w tematyce ubezpieczeniowej. Ostatnio pracował w The Wall Street Journal Polska (dodatku ekonomicznym do Dziennika), a wcześniej także w Gazecie Giełdy Parkiet.

Marcin Tarczyński ukończył studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin