Z Edelmana do operatora

dodano: 
06.08.2007
komentarzy: 
1

Piotr Turek objął stanowisko koordynatora ds. multimediów i kontentu w dziale marketingu PLAY firmy P4. Wcześniej pracował na stanowisku entertainment expert i kierował zespołem ds. rozrywki w polskim oddziale agencji Edelman.
Brał udział we wprowadzeniu na polski rynek konsoli do gier Xbox 360 firmy Microsoft, natomiast dla AmRest realizował działania PR związane z powrotem sieci restauracji Burger King do Polski. Marketingiem zajmuje się od 7 lat. Doświadczenie PR-owskie zdobywał w agencji Sigma, pracując dla Microsoft, jak również w agencji Pleon. W latach 2003-2006 prowadził własną agencję marketingową Nokaut Skład. Jest również pomysłodawcą stowarzyszenia na rzecz utalentowanych dzieci „Spoko Dzieciak”. (kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
06.08.2007
13:35:10
Ryszard Solski
(06.08.2007 13:35:10)
Gratuluję Panie Piotrze, to wspaniałe wyzwanie. Z dużą przyjemnością obserwuję Pana PR-owsko-marketingową karierę Wszystkiego najlepszego!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin