Z Pleonu do Twenty Four Seven PR

dodano: 
04.01.2010
komentarzy: 
0

Do zespołu agencji Twenty Four Seven PR dołączyła w grudniu 2009 Adriana Szczeniowska. Objęła ona objęła stanowisko account managera. Odpowiedzialna będzie za realizację projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w zespole Sylwii Bilińskiej, group account managera. Do głównych klientów zespołu należą: Cadbury Wedel, Procter&Gamble, Tesco i Grupa Żywiec.

Szczeniowska zdobywała doświadczenie pracując w agencji Pleon, z którą związana była przez niemal cztery lata. Dotychczas prowadziła działania dla takich klientów, jak: Metro Group, ECCO Shoes, Komisja Europejska ds. zatrudnienia, spraw społecznych i równych szans, a także miast Wrocław i Bydgoszcz.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, na którym ukończyła kierunek dziennikarski ze specjalnością public relations. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin