Z profesorem Przybylskim o PR

dodano: 
16.10.2008
komentarzy: 
0

W październikowym numerze Decydenta można przeczytać rozmowę z prof. Henrykiem Przybylskim, na temat kondycji polskiego public relations. Profesor zwraca uwagę, że jakość PR-u w Polsce do pewnego stopnia determinuje fakt, że w „w naszym społeczeństwie zdobyć zaufanie – co jest celem public relations – jest niesłychanie trudno”. Zdaniem Przybylskiego z nadzieją można patrzeć na „rozwój tendencji do budowy i utrwalenia społeczeństwa obywatelskiego typu relacyjnego”, w którym relacje między państwem a obywatelami nie mogą obejść się bez zaufania.

Profesor zwraca także uwagę na rosnącą świadomość polskich menadżerów znaczenia komunikowania się z otoczeniem oraz na gwałtowny wzrost liczby absolwentów kierunków PR-owskich. Jednak nadal, zdaniem Przybylskiego, menadżerowie mylnie definiują narzędzia PR i techniki marketingu.

Pytany o źródło powszechnej nieufności do PR-u profesor, przyczyny tej sytuacji widzi w przekazywaniu przez media powierzchownych opinii polityków „oskarżających się wzajemnie o stosowanie metod public relations jako zastępczych wobec realnych dokonań”. (psp)

Źródło:

Decydent, Społeczeństwo relacyjne, z prof. Henrykiem Przybylskim rozmawia Monika Iskandar, nr 73, październik 2008, s. 18.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin