Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Z Testa Communications do All Live.pl. brand managerem w all live.pl została była pr manager z testa communications koordynująca wprowadzenie na polski rynek marki tk maxx – katarzyna ługowska. ługowska zajmuje się pr i marketingiem projektu all live.pl, dzięki któremu od jesieni internauci będą mogli oglądać transmisje na żywo m.in. spektakli teatralnych i koncertów. w testa communications (od 2009 roku) obsługiwała tk maxx i odpowiadała za pr produktowy, wsparcie kolejnych otwarć sklepów w mediach lokalnych, organizację eventów, koordynację sesji zdjęciowych, pr kryzysowy, wsparcie działań marketingowych i doradztwo w zakresie planowania mediów. nadzorowała również obsługę pr festiwalu kultury żydowskiej „festiwal singera 2009” i v międzynarodowego festiwalu szkół teatralnych. wcześniej współpracowała jako project manager z g+j polska. pracowała także jako specjalista ds. marketingu dziennika polska w wydawnictwie polskapresse – odpowiadała wówczas m.in. za monitoring i analizę trendów na rynku wydawniczym oraz umowy patronackie i kolekcje wydawnicze. (es).
Brand managerem w All Live.pl została była PR manager z Testa Communications koordynująca wprowadzenie na polski rynek marki TK Maxx – Katarzyna Ługowska.
Ługowska zajmuje się PR i marketingiem projektu All Live.pl, dzięki któremu od jesieni internauci będą mogli oglądać transmisje na żywo m.in. spektakli teatralnych i koncertów. W Testa Communications (od 2009 roku) obsługiwała TK Maxx i odpowiadała za PR produktowy, wsparcie kolejnych otwarć sklepów w mediach lokalnych, organizację eventów, koordynację sesji zdjęciowych, PR kryzysowy, wsparcie działań marketingowych i doradztwo w zakresie planowania mediów. Nadzorowała również obsługę PR Festiwalu Kultury Żydowskiej „Festiwal Singera 2009” i V Międzynarodowego Festiwalu Szkół Teatralnych.
Wcześniej współpracowała jako project manager z G+J Polska . Pracowała także jako specjalista ds. marketingu dziennika Polska w wydawnictwie Polskapresse – odpowiadała wówczas m.in. za monitoring i analizę trendów na rynku wydawniczym oraz umowy patronackie i kolekcje wydawnicze. (es)