.

 

Z zagranicy

dodano: 
24.06.2005
komentarzy: 
0

Londyńskie plany Publicis
The Wall Street Journal informuje o najnowszym zakupie Grupy Publicis. Wejdzie ona w posiadanie większości udziałów Freud Communications, londyńskiej agencji PR, znanej głównie z pracy dla Time Warner Inc.’ AOL, Nike, Nestle. Klientami agencji byli również Hugh Grant, Sylvester Stallone i Geri Halliwell. Cena zakupu nie została ujawniona, ale w oparciu o wartość podobnych firm szacuje się, że agencja może być warta ponad 60 mln euro. Agencją nadal będzie zarządzał Matthew Freud, wnuk Zygmunta Freuda.

VOX Global Mandate
Agencja public relations Fleishman-Hillard zainicjowała VOX Global Mandate (SM) – nowy, międzynarodowy program komunikacji adresowany do firm, polityków, partii politycznych, ruchów społeczno-politycznych, organizacji branżowych oraz organizacji non-profit. W skład programu wchodzi m.in. konsulting polityczny; ekspertyzy doradców politycznych, bazowane na zwycięskich kampaniach na całym świecie; komunikacja z elektoratem, badania rynku oraz public affairs. VOX Global Mandate będzie prowadzone pod wspólnym przewodnictwem Roba Allyna z firmy Allyn & Company; Kevina Bella, byłego doradcę Margaret Thatcher a obecnie dyrektora regionalnego Fleishman-Hillard na Wielką Brytanię oraz Południową Afrykę; Jima Margolisa z GMMB, uznanego za „medialnego guru” Partii Demokratycznej oraz Kierana Mahoneya z Mercury Public Affairs. „W procesie rozwoju projektu VOX Global Mandate współpracuje blisko z Fleishman-Hillard i angażuje wszystkie 80 biur na sześciu kontynentach i co za tym idzie znajomość lokalnych rynków oraz języków, specyfikę kulturową oraz miejscowe zasady działań public relations w społeczeństwach demokratycznych całego świata” – czytamy w informacji prasowej.

Sieć ECCO w Azji
Sieć ECCO International Communications Network reprezentowana w Polsce przez On Board Public Relations rozszerza swoją działalność w Azji. Pressman Public Relations, niezależna firma doradztwa PR w Indiach została nowym członkiem sieci ECCO Network. Przyjęcie nowego członka oznacza, że w sieci ECCO Network będzie zrzeszonych 35 agencji Public Relations działających w 30 krajach na całym świecie. „Przyłączenie Pressman PR do sieci ECCO Network jest ważnym krokiem w rozwoju naszej sieci. Dzięki współpracy z nowym parterem, firmy prowadzące działalność na dalekim wschodzie będą mogły koordynować swoje działania komunikacyjne bezpośrednio z Polski” – komentuje przyłączenie Pressman PR do sieci ECCO Network Norbert Ofmański, dyrektor zarządzający On Board PR.

Źródło:

The Wall Street Journal Europe, Publicis to Buy Majority Stake In Public-Relations Firm Freud, 17.06.05, s. A4
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin