Z zagranicy

dodano: 
10.02.2006
komentarzy: 
0

Biała Księga Komunikacji
Na początku lutego została opublikowana Biała Księga Europejskiej Polityki Komunikacji - czytamy na włoskiej stronie Ferpi. Głównym postulatem dokumentu jest to, że „Komunikacja powinna być rozumiana nie tylko jako przepływ informacji z góry, ale raczej jako kultura uczestnictwa i dialogu, która dawałaby większą władzę i możliwości wpływu wszystkim obywatelom”. Margot Wallstöm, wiceprezydent Komisji Unii Europejskiej informując o publikacji Księgi zwróciła uwagę, że do tej pory tworzenie UE było projektem politycznym i tak też jest postrzegane przez jej obywateli. Wallstöm uważa, że należy zmienić ten wizerunek Unii. Mają temu służyć unowocześnienia w systemie instytucji UE. Biała Księga jest kontynuacją Planu Działania Komisji, który został opublikowany w lipcu 2005 roku.

Golin Harris dla Orange w Wielkiej Brytanii
Operator sieci telefonii komórkowej Orange wybrał agencję PR Golin Harris na swoją podstawową agencję PR w Wielkiej Brytanii. Agencja poprowadzi zewnętrzne biuro prasowe sieci, będzie również odpowiedzialna za kampanie wizerunkowe skierowane do konsumentów oraz PR korporacyjny. Zdaniem Scotta Jacobsona, dyrektora PR Orange w Wielkiej Brytanii zespół agencji Golin Harris udowodnił, że posiada odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia biura prasowego Orange i wzmocnienia wizerunku marki poprzez kampanie konsumenckie i korporacyjne.

Hill&Knowlton dla NEI
Jak informuje portal Wall Street Journal, planowane są wieloletnie działania reklamowe i PR, które mają na celu wsparcie programów rozwoju energii nuklearnej. Prowadzi je m.in. agencja PR Hill&Knowlton. Rozpoczęła już kampanię promującą „nuklearny renesans”. Kampania została zamówiona przez amerykańskie stowarzyszenie przemysłowe Nuclear Energy Institute (NEI). Działania mają charakter ogólnokrajowy. Na głównego lobbystę swych projektów NEI wybrała Alexa Flinta. Do kwietnia będzie nadal pracował w senackim Energy and Natural Resources Committee, a następnie zwiąże się z NEI.

PRWeb ogłosił luty miesiącem podcastingu
W lutym wydawcy PRWeb będą promować informacje prasowe z podcastami poprzez darmowe zwiększenie ich kanału dystrybucji. Jest to dowód na to, że informacje z podcastami stają się coraz popularniejszą metodą dystrybucji informacji on-line. PRWeb jest międzynarodową platformą, która udostępnia informacje prasowe dla odwiedzających strony internetowe PRWeb.com i eMediaWire.com porządkujące informacje według tematów przydatnych dla mediów.

Nowy oddział Lange PR
Agencja Lange Strategic Communications otworzyła biuro w Johannesburgu. Poprowadzi je Michelle Crous, który w firmie pracuje od zeszłego roku, wcześniej był związany z Ogilvy. Ruth Golembo z LSC mówi o stale rosnącej liczbie klientów firmy, z których większość ma swe centrale właśnie w stolicy. Oddział w Johannesburgu będzie obsługiwał m.in. marki Coca Coli. Zajmie się także PR oraz kampanią komunikacyjną dla BP w Afryce. W zeszłym roku agencja Lange w ankiecie przeprowadzonej wśród 6600 liderów biznesu, otrzymała tytuł najlepszej firmy PR i konsultingowej na rynku afrykańskim.

Źródło:

www.golinharris.com, www.prweb.com, Wall Street Journal, www.ferpi.it, www.bizcommunity.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin