Zachodniopomorskie wypromuje się za 7 mln zł

dodano: 
02.08.2013
komentarzy: 
0

7 mln zł – tyle w tym roku wyda zachodniopomorskie na promocję, w tym na wszystkie działania w prasie, radiu, telewizji, internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach oraz mediach społecznościowych – informuje Kurier Szczeciński.

Jak czytamy w dzienniku, od dwóch miesięcy Pomorze Zachodnie ma nowe logo oraz nową strategię marki wo­jewództwa. Na jej aktualizację Urząd Marszał­kowski wydał prawie 240 tys. zł brutto. Według urzędników była to najtańsza oferta w ogłoszonym przetargu. Później ruszyła kampania informacyjna. Olgierd Geblewicz, marszałek województwa, zdradza na łamach gazety, że na ten cel przeznaczono prawie 60 tys. zł. „A na krajową kampanię telewizyjną wydamy około miliona złotych. Będzie ona jednak współfinansowana ze środków Unii Europejskiej” – dodaje.

Oprócz tego Zachodniopomorski Urząd Marszałkowski promuje region w trakcie najważniejszych wydarzeń organizowanych na Pomorzu Zachodnim m.in. na: Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach, Bałtyk Festiwal Media i Sztuka, Festiwalu Słowian i Wikingów, Pekao Szczecin Open, Karuzeli Cooltury, The Tall Ships Races, Festiwalu Młodzi i Film w Koszalinie, Baltic Cup. Promocja na antenie Polskiego Radia Szczecin kosztuje urząd 30 tys. zł, zakup czasu antenowego w trakcie emisji wyjazdowej prognozy pogody w telewizji TVN - ok. 160 tys. zł oraz w mediach społecznościowych - ok. 60 tys. zł.

Ale to nie wszystko – wynika z materiału w Kurierze. Największe koszty po­chłonie ogólnopolska kampania promocyjna Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (outdoor, kina, telewizje, prasa, internet, radio) – prawie 5 milionów złotych (część ze środków UE), kampania promocyjna województwa w in­ternecie (Zachodniopomorski Szlak Żeglarski, woda, camping, wypoczynek itd.) i produkcja nowych wydawnictw – ok. 460 tys. zł oraz pro­jekcja filmów promocyjnych w kinach całej Polski (do 2014 roku) – ok. 300 tys. zł. „Dodatkowo promocja będzie prowadzona, dzięki np. regionalnym programom operacyjnym jak »Po Ryby«, programom promocji zdrowia oraz projektom realizowanym w ramach Pro­gramu Rozwoju Obszarów Wiejskich” – dodaje marszałek Geblewicz. (es)

Źródło:

Kurier Szczeciński, 7 mln zł - żeby zaistnieć, 02.08.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin