Zachowanie online wpływa na wyniki sprzedaży

dodano: 
29.01.2007
komentarzy: 
0

Jak podaje portal bizcommunity.com, Jason Miller z WebProNews napisał o efektywności działań marketingowych i PR-owskich przez internet. „Aby zasięgnąć czyjejś rady pytamy kolegów i przyjaciół, a nie sprzedawców. Teraz możemy rozmawiać online i poznawać opinie innych. Cały system związków i naszego zachowania w życiu codziennym jest przenoszony na komunikację online.”
Wielu marketingowców nie docenia tego zjawiska, a informacje o zachowaniach w sieci są bardzo przydatne. Ponad 6 proc. brytyjskich internautów po opuszczeniu stron z blogami, przechodzi od razu na strony sklepów. Korzystanie z możliwości, które odsłania internet powinno być wykorzystywane w PR. Miller pisze: „Śledzenie gdzie rozmawia się o zakupach i gdzie wydaje się pieniądze, może pozwolić na zwiększenie efektywności i wyników firm.” (ml)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin