środa, 10 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZainspiruj się z Gieorgicą

Zainspiruj się z Gieorgicą

Co czytają PR-owcy? Skąd czerpią wiedzę? My już wiemy, teraz kolej na Was. W poniedziałki i środy będziemy publikować rekomendacje książkowe doświadczonych ekspertów od komunikacji. Mamy nadzieję, że to Was nie tylko zainspiruje, ale też skłoni do przedstawienia swoich PR-owych bestsellerów.

Magdalena Gieorgica, account director Momentum Worldwide

„Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym”, Dixit Avinash K., Nalebuff Barry J., tłum. Opracowanie zbiorowe, MT Biznes, 2009

Wszyscy dookoła mówią o strategiach komunikacyjnych, ale rozumie je tylko kilka procent, nie mówiąc o tym, ile wciela w życie. Świetna książka, która uczy myślenia o komunikacji w kategoriach strategicznych, czyli jedynie słusznych.

„Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”, Paul Arden, tłum. O. Siara, Wyd. Insignis, 2008

Atak na nasz sposób postrzegania świata i tendencyjne myślenie, które nie przynosi efektów. Przeglądam ją zawsze wtedy, kiedy wpadnięcie na dobry, zawodowy pomysł idzie mi opornie.

Grażyna Grace Tallar, „Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego”, Wyd. Poligraf, 2013

O tym, że wcale nie trzeba agencji PR i sztabu ludzi, żeby znaleźć się na pierwszej stronie New York Times’a, wystarczy zręcznie napisać własną książkę.

 

Czytaj także
Zainspiruj się z Sikorskim
Zainspiruj się z Lignarem
Zainspiruj się z Sołtysińską
Zainspiruj się z Szymeczką
Zainspiruj się z Trabuciem

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj