Barbara Sołtysińska, prezes agencji Livebrand Communications
„Bez osobowości”, Rohit Bhargava, tłum. E. Hałkowska, Wolters Kluwer, 2010
Autor w bardzo praktyczny sposób opisuje, jak stworzyć lub zmienić osobowość marki i oprzeć na niej wiarygodną strategię komunikacji.
„Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze”
Myślę, że każdy PR-owiec powinien zapoznać się z jednymi z najlepszych kampanii public relations na naszym rynku, opisanymi w formie case study. Duży zastrzyk wyjątkowo praktycznej wiedzy.
„Marketing i PR w czasie rzeczywistym”, David Meerman Scott, Wolters Kluwer Polska, 2011
Książka wyjaśnia, w jaki sposób skutecznie tworzyć i wykorzystywać różne konteksty komunikacyjne w bardzo zmieniającej się rzeczywistości medialnej. Autor odwołuje się do licznych kampanii, a szczególną uwagę zwraca na konieczność szybkiego reagowania w prowadzonych działaniach.
„Strategiczny Podstęp”, Marek Staniszewski, Helion, 2009
Ciekawy zbiór przemyśleń autora dotyczący strategii i myślenia strategicznego, marketingu, komunikacji oraz konsumentów i ich wyborów.
„Webshows: sekrety video w Internecie”, Krzysztof Gonciarz, 2012
Jeden z najpopularniejszych vlogerów opisuje, w jaki sposób kamerka internetowa pozwala podbić serca internautów.
Zainspiruj się także z Gieorgicą, Sikorskim, Trabuciem, Szymeczką, Lignarem


