piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZainspiruj się z Sołtysińską!

Zainspiruj się z Sołtysińską!

Barbara Sołtysińska, prezes agencji Livebrand Communications

„Bez osobowości”, Rohit Bhargava, tłum. E. Hałkowska, Wolters Kluwer, 2010

Autor w bardzo praktyczny sposób opisuje, jak stworzyć lub zmienić osobowość marki i oprzeć na niej wiarygodną strategię komunikacji.

„Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze”

Myślę, że każdy PR-owiec powinien zapoznać się z jednymi z najlepszych kampanii public relations na naszym rynku, opisanymi w formie case study. Duży zastrzyk wyjątkowo praktycznej wiedzy.

„Marketing i PR w czasie rzeczywistym”, David Meerman Scott, Wolters Kluwer Polska, 2011

Książka wyjaśnia, w jaki sposób skutecznie tworzyć i wykorzystywać różne konteksty komunikacyjne w bardzo zmieniającej się rzeczywistości medialnej. Autor odwołuje się do licznych kampanii, a szczególną uwagę zwraca na konieczność szybkiego reagowania w prowadzonych działaniach.

„Strategiczny Podstęp”, Marek Staniszewski, Helion, 2009

Ciekawy zbiór przemyśleń autora dotyczący strategii i myślenia strategicznego, marketingu, komunikacji oraz konsumentów i ich wyborów.

„Webshows: sekrety video w Internecie”, Krzysztof Gonciarz, 2012

Jeden z najpopularniejszych vlogerów opisuje, w jaki sposób kamerka internetowa pozwala podbić serca internautów.

Zainspiruj się także z Gieorgicą, Sikorskim, Trabuciem, Szymeczką, Lignarem

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj