Zakończenie kampanii „Stop wariatom drogowym”

dodano: 
04.11.2005
komentarzy: 
0

We wrocławskiej Gazecie Wyborczej można znaleźć artykuł o wynikach kampanii PZU „Stop wariatom drogowym”. W jej ramach ponad 120 tysięcy internautów wypełniło psychotest zamieszczony w serwisie akcji. „Przeszło połowa (55,7%) zakwalifikowała się do grupy ostrożnych kierowców, dwóch na pięciu zachowuje się na drodze rozsądnie, a zaledwie trzy proc. kierowców uzyskało miano «wariata drogowego»”- donosi dziennik. Polski „wariat drogowy” to młody kierowca, który prawie zawsze łamie przepisy, a prawo jazdy ma nie dłużej niż cztery lata. Kampania miała na celu budować świadomość zagrożeń, jakie niosą za sobą brawurową, szybka jazda i nieuwaga.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Wrocław Wysokie Obroty, Czy Polacy są wariatami drogowymi?, MKM, 03.11.05, s.12
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin