Zakopane pokazuje swój potencjał we wspólnej promocji
Będzie wspólna promocja – Zakopane i największe stacje narciarskie stworzą wspólną kampanię. „Chcemy pokazać, że Zakopane jest ośrodkiem narciarskim. Wierzymy, że w jedności siła” – twierdzi Wojciech Strączek, prezes Centrum Rodzinnej Rozrywki „Harenda”.
Do wspólnej akcji przyłączą się stacje na polanie Szymoszowskiej, pod Nosalem, na Harendzie, Polskie Koleje Liniowe oraz Biuro Promocji Zakopanego. Jednostki te stworzyły już mapę zakopanego, na której są zaznaczone wszystkie wyciągi narciarskie. Jak podkreśla Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego, „to dopiero pierwszy krok do wspólnego działania, ale będziemy działać szerzej. Chcemy pokazać, że w Zakopanem jest gdzie jeździć na nartach. I co ciekawe, przygotowując tę mapę, zliczyliśmy, że mamy w mieście, łącznie z Kasprowy m Wierchem, 25 km tras. To więcej niż w Białce Tatrzańskiej”.
Wspólna inicjatywna to ogólnopolska kampania, która będzie prowadzona m.in. w Krakowie, Warszawie oraz w aglomeracji śląskiej. Do akcji planuje włączyć się również PKP Intercity. (kg)