wtorek, 9 grudnia, 2025

Zalety SEO PR-u

Na stronach BiznesNet.pl można znaleźć poradnik SEO PR autorstwa Anny Mitko. Jak pisze autorka: „SEO PR to połączenie internetowych działań public relations z search engine optimization. Polega na specyficznym konstruowaniu materiałów PR – tak, aby były one odpowiednio nasycone słowami kluczowymi – takimi słowami, które są najczęściej wpisywane do wyszukiwarek przez target danej marki”.
Jest to, jej zdaniem, bardzo przydatne narzędzie w rękach PR-owca, zapewnienie własnemu materiałowi, odpowiednio wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania jest tym cenniejsze, że tylko 10% internautów wychodzi poza trzecią stronę wyników wyszukiwania.
Jak pisze Mitko: „tekst wykorzystywany w projektach SEO PR powinien nie tylko zawierać wybrane słowa – klucze, musi być jeszcze odpowiednio sformatowany, a frazy i słowa kluczowe należy w nim odpowiednio rozmieścić dla uzyskania efektu optymalizacji i skutecznego popularyzowania tekstu poprzez wyszukiwarki”. W artykule podane są także wskazówki, jak konstruować tego typu teksty. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł