.

Zalew postów „W związku z...” – Real time marketing znanych marek

dodano: 
07.02.2023
komentarzy: 
0

Na początku lutego 2023 roku trendem w social mediach stał się mem, do którego inspiracją był wpis użytkownika Facebooka, Andrzeja Radwańskiego, który przez pomyłkę ustawił na swoim profilu status „w związku z Jozefem Stoklosą” (pisownia oryginalna), na co Stoklosa odpowiedział „Co to ma byc”. Autor wpisu z kolei napisał „przepraszam coś się kliknęło nie wiem co to jest”.

Źródło: Facebook/Andrzej Radwański

Na odpowiedź znanych marek nie trzeba było długo czekać. Stacja Radio Zet weszła w symboliczny związek z RMF FM, Pizza Hut z KFC, a Filmweb ze stroną Lubimyczytac.pl.

Źródło: Facebook/KFC

Źródło: Facebook/Lubimyczytac.pl

Źródło: Facebook/ Anabelle Minerals

Źródło: Facebook/ player.pl

Źródło: Facebook/ Radio ZET

Źródło: Facebook/ Miasto Gdańsk

Źródło: Facebook/ Gazeta Wyborcza

(zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin