.

 

Zbigniew Baranowski dyrektorem ds. relacji z mediami w PZU

dodano: 
27.05.2024
komentarzy: 
0

Do biura komunikacji korporacyjnej przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego PZU dołączył Zbigniew Baranowski. Objął stanowisko dyrektora ds. relacji z mediami. 

Ma on ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, media relations, komunikacji kryzysowej oraz wewnętrznej. Współpracował z takimi markami jak TP/Orange, EY, Poczta Polska, hiPRO czy Grupa PERN. Przez dziewięć lat odpowiadał za relacje z mediami Poczty Polskiej. Obejmował wówczas stanowisko rzecznika prasowego spółki. Wcześniej pracował także dla „Gazety Giełdy Parkiet” jako dziennikarz działu dotyczącego finansów i gospodarki (jego zadania dotyczyły tematyki ubezpieczeń). Zajmował się też komunikacją wewnętrzną w Ernst&Young. Realizował projekty szkoleniowe z zakresu public relations prowadzone przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Karierę rozpoczynał w „Ekspresie Wieczornym” i w Polskiej Agencji Prasowej. W ostatnim czasie pracował przy projektach komunikacyjnych z obszaru ubezpieczeń, rynku medycznego i energetyki. Wraz z żoną od ośmiu lat prowadzą własną fundację, która m.in. wspiera osoby po sześćdziesiątym roku życia w budowaniu dobrostanu psychofizycznego. 

Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, a także studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego oraz zarządzania i marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe w zakresie europejskich stosunków finansowych, ekonomicznych i prawnych w Szkole Głównej Handlowej. (an)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin