niedziela, 21 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZdrowy wizerunek ze znakiem jakości

Zdrowy wizerunek ze znakiem jakości

W magazynie Marketing w Praktyce ukazał się artykuł o tworzeniu wizerunku placówek medycznych. „Znaczenie wizerunku w komunikacji placówek medycznych od początku było doceniane przez prywatne ośrodki. (…) Chociaż państwowe placówki medyczne często nie zabiegały świadomie o kształtowanie reputacji swoich marek okazuje się, że wiele z nich posada pozytywny wizerunek na rynku. (…) Ich siła wynika przede wszystkim z postrzegania tych placówek jako organizacji pełniących bardzo ważne społecznie funkcje”. Autorka artykułu zwraca uwagę na fakt, iż „wzrost zainteresowania placówek medycznych możliwościami budowania wizerunku może być szansą nie tylko dla nich, ale również dla firm, których produkty i usługi są związane z żywieniem, higieną, zdrowym stylem życia”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł