Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
YouTube uruchamia reklamy side-by-side dla transmisji na żywo. youtube wprowadza nowy format przekazów promocyjnych dla transmisji na żywo – reklamy side-by-side. będą one wyświetlane w aplikacji na telewizorach podłączonych do internetu oraz w przeglądarkach internetowych – pisze socialmediatoday.com. jak wyjaśnia źródło, reklamy side-by-side zostały zaprojektowane tak, aby były jak najmniej inwazyjne dla odbiorców. będą one bowiem wyświetlane bez przerywania transmisji – główne okno odtwarzania zostanie pomniejszone i przesunięte, a obok niego w osobnym panelu pojawi się reklama. youtube podaje, że „reklama będzie odtwarzana równolegle z transmisją na żywo wewnątrz odtwarzacza wideo”. „dźwięk transmisji zostanie wyciszony, a w jego miejsce odtworzony zostanie dźwięk reklamy. po zakończeniu przerwy reklamowej lub pominięciu reklamy, odtwarzacz wróci do normalnego rozmiaru, a dźwięk transmisji zostanie przywrócony” – dodaje serwis, cytowany przez źródło. źródło: youtube.com/creatorinsider. według socialmediatoday.com format ten nadal może być w pewnym stopniu inwazyjny dla odbiorców ze względu na przerywający transmisję dźwięk reklamy. mimo to youtube pracuje nad tym, aby tego typu przekazy promocyjne były jak najbardziej atrakcyjne dla partnerów reklamowych i jednocześnie stanowiły kolejne źródło zarobku dla twórców prowadzących transmisje na żywo w serwisie. reklamy side-by-side są kolejnym krokiem w kierunku rozwoju zyskujących na popularności transmisji na żywo. jak informuje youtube, forma ta będzie dostępna dla wszystkich kwalifikujących się live’ów, które są nadawane ze standardowym opóźnieniem. aby uruchomić reklamy side-by-side, twórcy będą musieli mieć włączoną opcję „niech youtube zdecyduje” w ustawieniach reklam mid-roll – czytamy. źródło: socialmediatoday.com, youtube launches side-by-side ads for livestreams, andrew hutchinson, 29.05.2025.
YouTube wprowadza nowy format przekazów promocyjnych dla transmisji na żywo – reklamy side-by-side. Będą one wyświetlane w aplikacji na telewizorach podłączonych do internetu oraz w przeglądarkach internetowych – pisze socialmediatoday.com.
Jak wyjaśnia źródło, reklamy side-by-side zostały zaprojektowane tak, aby były jak najmniej inwazyjne dla odbiorców. Będą one bowiem wyświetlane bez przerywania transmisji – główne okno odtwarzania zostanie pomniejszone i przesunięte, a obok niego w osobnym panelu pojawi się reklama.
YouTube podaje, że „reklama będzie odtwarzana równolegle z transmisją na żywo wewnątrz odtwarzacza wideo”. „Dźwięk transmisji zostanie wyciszony, a w jego miejsce odtworzony zostanie dźwięk reklamy. Po zakończeniu przerwy reklamowej lub pominięciu reklamy, odtwarzacz wróci do normalnego rozmiaru, a dźwięk transmisji zostanie przywrócony” – dodaje serwis, cytowany przez źródło.
Źródło: youtube.com/creatorinsider
Według socialmediatoday.com format ten nadal może być w pewnym stopniu inwazyjny dla odbiorców ze względu na przerywający transmisję dźwięk reklamy. Mimo to YouTube pracuje nad tym, aby tego typu przekazy promocyjne były jak najbardziej atrakcyjne dla partnerów reklamowych i jednocześnie stanowiły kolejne źródło zarobku dla twórców prowadzących transmisje na żywo w serwisie.
Reklamy side-by-side są kolejnym krokiem w kierunku rozwoju zyskujących na popularności transmisji na żywo. Jak informuje YouTube, forma ta będzie dostępna dla wszystkich kwalifikujących się live’ów, które są nadawane ze standardowym opóźnieniem. Aby uruchomić reklamy side-by-side, twórcy będą musieli mieć włączoną opcję „Niech YouTube Zdecyduje” w ustawieniach reklam mid-roll – czytamy.
Źródło: socialmediatoday.com, YouTube Launches Side-by-Side Ads for Livestreams, Andrew Hutchinson, 29.05.2025