Żeglarskie podium

dodano: 
02.06.2005
komentarzy: 
1

Przepiękna pogoda i znakomite warunki wietrzne przez trzy dni towarzyszyły rozgrywanym na wodach Zatoki Puckiej IV Reklamowym i Marketingowym Mistrzostwom Polski w Żeglarstwie Advert&MarketingCUP. Tytuł mistrzowski po raz drugi z rzędu zdobyła załoga agencji BTL MarketShare z Warszawy, znacznie wyprzedzając ekipy agencji reklamowej Ad Fabrika FCB oraz firmy reklamy zewnętrznej Stroer – czytamy w relacji przygotowanej przez Arkadiusza Stefaniaka z Polskich Żagli.

Od 27 do 29 maja organizatorzy regat Advert&MarketingCUP zdołali rozegrać aż osiem wyścigów. Mimo, iż temperatura powietrza przekraczała czasami 30 stopni Celsjusza, nie zachwiało to bojowymi nastrojami wszystkich startujących w zawodach ekip, których zgłosiło się 18. Od samego początku regat prym wiodła załoga firmy MarketShare (w składzie Tomasz Stefański - sternik, Hubert Łącki, Ireneusz Kutyła, Tomasz Kopciewski), która wygrała 6 wyścigów, w pozostałych dwóch będąc druga. Ich najbliżsi rywale walczyli w zasadzie do samego końca, ostatecznie drugie miejsce zajęła ekipa AD Fabrika FCB (Marcin Pietrzak - skipper, Zbigniew Bogatko, Andrzej Antoniuk, Antoni Powierża). Na trzecim miejscu przypłynęła łódka firmy Stroer (Adam Krzepkowski za sterem, w załodze Zbigniew Ślązak, Krzysztof Ławicki, Artur Posmykiewicz), która miała zaledwie jeden punkt przewagi nad czwartą ekipą D&M Advetising. Warto odnotować także wysokie miejsce debiutującej w regatach załogi agencji Scholz&Friends (też jeden punkt straty do czwartego). Trofea przyznano także w innych klasyfikacjach. Tak jak w zeszłym roku najlepszą załogą kobiecą okazała się ekipa Glamour, prowadzona przez Katarzynę Skorską oraz z Elżbietą Szawarską, Anną Niewodzką i Małgorzatą Fiejdasz na pokładzie. Organizatorzy zdołali przeprowadzić także zawody windsurfingowe, w których zwyciężył Igor Pilutkiewicz z Ruukki Polska. Najlepszą ekipą w klasyfikacji drużynowej została Ad Fabrika FCB. Poza intensywną częścią sportową uczestnicy regat bawili się wieczorami na imprezach integracyjnych przy muzyce szantowej na żywo, m.in. na koncercie bisującego trzy razy niewidomego szantymena Romana Roczenia, w tawernie portowej we Władysławowie.

Czwarta edycja Advert&MarketingCUP to niewątpliwy sukces sportowy i towarzyski, dlatego też do udziału w piątej edycji zostaną zaproszone ekipy z innych krajów Europy. Nagrody ufundowane zostały przez Mediarun.pl, Wydawnictwo Gruner&Jahr, program Nivea Błękitne Żagle oraz Polskie Żagle.com. Przy organizacji regat pomogły także firmy Abovo.pl, Omnidruk, Calsberg Polska oraz Bacardi Martini oraz targi Remadays. Patronami medialnymi imprezy były portal mediowy Mediarun.pl oraz portal Proto.pl. Więcej informacji o zawodach i galerie zdjęć na stronie internetowej. Firma Polskie Żagle Events&Sponsoring jest organizatorem wielu imprez sportowych dla różnych branż. Są to między innymi regaty żeglarskie o randze mistrzostw Polski (branże reklama i marketing, poligrafia, finansowa, logistyka, motoryzacja, farmaceutyczna, HoReCa). Firma zajmuje się także organizacją imprez integracyjnych dla firm oraz projektami marketingowo-sponsorskimi.

   
Zdobywcy trzech pierwszych miejsc - AD FAbrika FCB, MArketShare, Stroer   Medale dla zwyciężców regat   załoga AD FAbrika FCB - 2 miejsce
   
załoga AD FAbrika FCB - 2 miejsce   drużyna AD Fabrika FCB   zdjęcie rodzinne uczestników regat

Źródło: Polskie Żagle

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
04.12.2005
1:41:32
Adzio
(04.12.2005 1:41:32)
MARKETSHARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - najgorsza firma z jaka kiedykolwiek mialem do czynienia !! nie polecam zdecydowanie, moze w regatach wygrali, ale w kontaktach ze swoimi pracownikami sa niemili, nie wywiazuja sie z danego slowa itd. ....... :/
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin