.

 

ZFPR ma agencję do social mediów

dodano: 
11.09.2014
komentarzy: 
3

24/7Communication wesprze Związek Firm Public Relations w działaniach social mediowych. Agencja odpowiada za bieżącą obsługę oficjalnego profilu ZFPR, we współpracy z biurem ZFPR, na Facebooku.

„ZFPR to organizacja, która nie tylko reprezentuje agencje PR w relacji z otoczeniem na zewnątrz ale również stanowi obszar zaangażowania dla firm członkowskich. Cieszymy się, że niekomercyjnie angażują się w budowanie pozycji polskiego PR-u” - powiedział PRoto.pl Norbert Ofmański Prezes Zarządu ZFPR. Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada Natalia Gruczek (Account Executive). (es)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
12.09.2014
17:54:05
Darth Vader do GB
(12.09.2014 17:54:05)
A niemało jest takich kwiatków w polskim PR-rze? Generalnie, nie wiadomo czy śmiać się czy płakać...
11.09.2014
18:56:50
GB
(11.09.2014 18:56:50)
Ciekawe jak realizacje porjektu przeprowadzi Account Executive. To chyba tylko w Polskim PRze project management wykonuje AE level. Powodzenia!
11.09.2014
14:02:57
PR-men
(11.09.2014 14:02:57)
Trochę to śmieszne żeby Związek Firm Public Relations nie miał komórki odpowiedzialny za działania social. Konkludując: "Szewc bez butów chodzi".
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin