Można już nadsyłać zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2007, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR-owskie w Polsce. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń mija 30. sierpnia 2007 roku.
Nagrody, podobnie jak w latach ubiegłych, zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach:
– PR korporacyjny;
– PR produktu;
– kampania edukacyjna;
– komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa;
– Public Affairs&Lobbying;
– kampania społeczna;
– komunikacja wewnętrzna;
– Event;
– Corporate Social Responsibility.
Zgłoszone do konkursu prace oceniać będzie trzydziestoosobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele między innymi: PKPP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Wydawnictwa Polskapresse, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz innych firm i instytucji. Praca jurorów będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym, spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze po 3 najlepsze projekty w każdej kategorii. Po przekazaniu dodatkowej dokumentacji przez nominowanych, jurorzy wyłonią zwycięzców konkursu.
Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, oficjalny partner konkursu. Regulamin, formularz zgłoszeniowy i inne informacje na temat konkursu Złote Spinacze 2007 można znaleźć na stronie internetowej. (kk)