sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościZłote Spinacze 2009

Złote Spinacze 2009

25 listopada zakończyła się siódma edycja konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez ZFPR. Statuetki wręczono podczas Gali, która była ostatnią częścią kongresu PR Forum.

W poszczególnych kategoriach nagrody przypadły nawet kilku agencjom równolegle. Pełna lista zwycięzców:

PR korporacyjny – Raczkiewicz Chenczke Consultants z kampanią „Wygraj Eurobank!” z eurobankiem oraz Imago Public Relations z projektem „Polska w termowizyjnym obiektywie”.

PR produktowy – Ciszewski Public Relations z kampanią „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”, Solski Burson-Marsteller z akcją „Burger King nagradza Kamila Durczoka za »rzucanie mięsem«” i Partner of Promotion z „Simomanią Polaków”.

Kampania edukacyjna – „AlcoCasco – Alkomat w każdym aucie” agencji Hill&Knowlton

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa – agencja Imago Public Relations za zarządzanie sytuacją kryzysową w WWŻ Profi.

Public affairs&lobbing – Raczkiewicz Chenczke Consultants razem z Inicjatywą RAZEM 89, Fundacją Projekt: Polska, DDB, Value Media, Tribal DDB i koalicją organizacji pozarządowych za Inicjatywę Razem ‘89.

Kampania społeczna – „Kumpel z Powstania. 1944 Live” agencji San Marcos i On Board Public Relations.

Komunikacja wewnętrzna – Euro RSCG Sensors nagrodzono za komunikację dla pracowników przy integracji Fortis Banku Polska i Dominet Banku w kategorii.

Event komercyjny – Euro RSCG Sensors za „Paradę labradorów”.

Event społeczny – ComPress i XIX Bieg Powstania Warszawskiego.

Launch nowego produktu, usługi lub firmy – United PR za „Największy od 30 lat debiut banku w Europie” (dla Alior Banku).

Corporate social responsibility – Żywiec Zdrój za „Moje Silne Drzewo”.

PR miejsca, miasta lub regionu – Eskadra Publica i „Pozytywnie nakręceni polecają – Śląskie. Pozytywna energia”.

3 kategorie specjalne
Kreatywność – Imago Public Relations.
Efektywność – Partner of Promotion.
PR online – San Markos i On Board Public Relations. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj