.

 

Złote Spinacze 2010 rozdane

dodano: 
26.11.2010
komentarzy: 
2

24 listopada, podczas uroczystej gali w hotelu InterContinental w Warszawie, rozdano Złote Spinacze. O nagrody walczyły 104 zgłoszenia. Projekty były oceniane przez 44 członków jury, w skład którego weszli przedstawiciele branży PR i komunikacji marketingowej, mediów oraz wielu innych instytucji i organizacji.

Po 2 statuetki zdobyły agencje Euro RSCG, Headlines Porter Novelli i Grayling Polska, która wspólnie z LG Polska została dwukrotnie wyróżniona Złotym Spinaczem za projekt OnLife. Headlines Porter Novelli wyróżniono za event społeczny „Biegnę dla Kacpra”. Euro RSCG otrzymało statuetki za kampanię „Rak`n`Roll. Wygraj życie” oraz projekt komunikacji wewnętrznej „Kto ukradł nasze logo” – Euro RSCG Sensors. Również 2 statuetki otrzymała inicjatywa „Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj” Koalicji Masz głos masz wybór, w której skład weszły: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja im. Stefana Batorego, Fundacja FOR, Fundacja Projekt: Polska, Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Instytut Spraw Publicznych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Forum Europejskie przy Centrum Europejskim UW, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Forum Polonia, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL.

Poniżej szczegółowa lista laureatów:

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny
Platforma Blogowa Grupy TP – Telekomunikacja Polska

PR produktu
OnLife – LG Electronics Polska, Grayling Polska

Kampania edukacyjna
Rak`n`Roll. Wygraj życie – Euro RSCG Sensors

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
Hoop Colędowanie – Ciszewski Public Relations na rzecz marki Hoop Cola

Public Affairs & Lobbying
Konsultacje społeczne przebudowy centrum Katowic – Imago Public Relations

Kampania społeczna
Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj - Koalicja Masz głos masz wybór, w której skład weszły: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja im. Stefana Batorego, Fundacja FOR, Fundacja Projekt: Polska, Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Instytut Spraw Publicznych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Forum Europejskie przy Centrum Europejskim UW, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Forum Polonia, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL

Komunikacja wewnętrzna
„Kto ukradł nasze logo” – Euro RSCG Sensors

Event komercyjny
„Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010” – PTK Centertel

Event społeczny
Event Społeczny „Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
Żądamy Portu dla Łodzi – kampania promująca otwarcie centrum handlowego Port Łódź realizowane dla Inter IKEA Centre Group Polska – Telma Group Communications, Endorfina events

CSR
Milka. Razem dla Tatr – Kraft Foods Polska

PR miejsca, miasta lub regionu
Sieradz Open Hair Festival 2010 – Go Culture, Komunikacja dla kultury, Urząd Miasta Sieradz

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność
OnLife – LG Electronics, Grayling Polska

Efektywność
Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj -  Koalicja Masz głos masz wybór, w której skład weszły: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja im. Stefana Batorego, Fundacja FOR, Fundacja Projekt: Polska, Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Instytut Spraw Publicznych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Forum Europejskie przy Centrum Europejskim UW, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Forum Polonia, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL

PR on-line
Event społeczny “Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli

Partnerem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG. PRoto.pl objęło nad konkursem patronat medialny. IMM był głównym sponsorem konkursu. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
28.11.2010
10:47:44
czesio
(28.11.2010 10:47:44)
A mnie zastanawia co innego. Kto ma czas żeby bawić się w jakieś konkursy, etc.? Poważny konsultant PR ma tyle projektów, że na konkursy czasu mu starczyć nie powinno :)
26.11.2010
12:03:15
antonio
(26.11.2010 12:03:15)
No nie.. ZFPR nagradza kampanię społeczną, w którą się sam zaangażował. Piękne! I to nawet dwie nagrody. Tego jeszcze nie było.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin