sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościZłote Spinacze rozdane

Złote Spinacze rozdane

Wczoraj, na PR Forum, podano wyniki konkursu Złote Spinacze 2007.
W poszczególnych kategoriach nagrodzono następujące projekty:

PR korporacyjny (dwie równorzędne nagrody):
Gadu-Gadu: więcej niż komunikator – Partner of Promotion
Wprowadzenie na rynek marki InPost – pierwszego niezależnego operatora pocztowego – GENESIS PR

PR produktu
Premiera Peroni Nastro Azzuro – Euro RSCG Sensors i Kompania Piwowarska

Kampania edukacyjna
Szkoła bez przemocy – program społeczny dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP – Profile dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
Sytuacja kryzysowa – stacja dializ w Ostrowie Wlkp. – Partner of Promotion

Public Affairs&Lobbying
Oswajanie historii – Muzeum Fabryki w Manufakturze – Telma Group Communications

Kampania społeczna
Nie zabieraj swoich narządów do nieba – one potrzebne są tu na ziemi – Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego

Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja pracownikom nowej strategii LOTOS – MARTIS Consulting

Event
F1 ROADSHOW – Renault Polska

Corporate Social Responsibility
Inicjatywa społeczna „Warto być za!” – Kompania Piwowarska

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj