Złote Spinacze rozdane
Wczoraj, na PR Forum, podano wyniki konkursu Złote Spinacze 2007.
W poszczególnych kategoriach nagrodzono następujące projekty:
PR korporacyjny (dwie równorzędne nagrody):
Gadu-Gadu: więcej niż komunikator - Partner of Promotion
Wprowadzenie na rynek marki InPost – pierwszego niezależnego operatora pocztowego - GENESIS PR
PR produktu
Premiera Peroni Nastro Azzuro - Euro RSCG Sensors i Kompania Piwowarska
Kampania edukacyjna
Szkoła bez przemocy – program społeczny dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP – Profile dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
Sytuacja kryzysowa - stacja dializ w Ostrowie Wlkp. - Partner of Promotion
Public Affairs&Lobbying
Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w Manufakturze – Telma Group Communications
Kampania społeczna
Nie zabieraj swoich narządów do nieba - one potrzebne są tu na ziemi – Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja pracownikom nowej strategii LOTOS – MARTIS Consulting
Event
F1 ROADSHOW - Renault Polska
Corporate Social Responsibility
Inicjatywa społeczna „Warto być za!” - Kompania Piwowarska