Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiana stanowiska i dwie nowe osoby w Big Picture. od czerwca 2017 roku firma konsultingowa z obszaru pr i public affairs posiada w swoich strukturach nowo utworzone stanowisko corporate affairs director, które objęła marta gliszczyńska. wcześniej pracowała jako senior pr consultant. po awansie gliszczyńskiej nikt nie objął jej poprzedniej posady. w zakres obowiązków corporate affairs directora wchodzą: kierowanie zespołem odpowiedzialnym za projekty korporacyjne i kryzysowe oraz monitoring legislacyjny, odpowiedzialność za relacje z partnerami biznesowymi z obszaru wspólnych projektów konsultingowych i współpraca z kancelariami prawnymi, firmami doradczymi oraz analitykami. marta gliszczyńska związana jest z big picture od dwóch lat, a z branżą pr – od 12. wcześniej pracowała m.in. w wwf polska (jako rzecznik prasowy i koordynator działań pr projektów fundacji) oraz agencji rc2. specjalizuje się w pr-ze korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym – realizowała kilkuletnie projekty dla takich firm jak: agora, lockheed martin (offset, f-16), wurth polska, thomson, paczkomaty inpost, inforsys, getin bank czy noble bank. jej projekty były wielokrotnie wyróżniane nagrodami złote spinacze oraz effie. to nie jedyna zmiana w firmie – od lipca 2017 roku big picture poszerzyło grono swoich pracowników, do którego dołączyły aleksandra kiljan oraz monika roth. objęły one stanowiska junior pr consultant i wzmocniły działania zespołu odpowiadającego za doradztwo strategiczne oraz obsługę pr wszystkich marek z grupy cpd l’oreal polska (l’oreal paris, garnier, maybelline, mixa). aleksandra kiljan. aleksandra kiljan wspiera zespół w takich obszarach jak client service i media relations – jest odpowiedzialna za biuro prasowe marek szerokiej dystrybucji l’oreal polska oraz projekty pr dla l’oreal paris i garnier skin naturals. kiljan jest absolwentką business communication w szkole wyższej psychologii społecznej. doświadczenie zdobywała w firmie zarządzającej funduszami inwestycyjnymi aria, gdzie prowadziła działania związane ze zwiększaniem świadomości klientów o marce i nowych produktach, a także odpowiadała za wizerunek marki i relacje inwestorskie. monika roth. monika roth odpowiada za projekty z portfolio marki l’oreal paris m.in. colorista, maybelline, nyx, garnier fructis oraz za biuro prasowe marek szerokiej dystrybucji l’oreal polska. z wykształcenia jest projektantką biżuterii po łódzkiej asp. doświadczenie w komunikacji zdobywała, pracując dla marki reebok z adidas group oraz wspierając projekty dla marek wyborowa pernod ricard i samsung. odpowiadała za dobór influencerów i kontakt z nimi, a także organizację różnego typu eventów. ostatnio związana była z agencją prme, gdzie realizowała projekty m.in. dla marki sallly hansen. big picture korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. na zdjęciu głównym: marta gliszczyńska. (bm).
Od czerwca 2017 roku firma konsultingowa z obszaru PR i public affairs posiada w swoich strukturach nowo utworzone stanowisko Corporate Affairs Director, które objęła Marta Gliszczyńska. Wcześniej pracowała jako Senior PR Consultant. Po awansie Gliszczyńskiej nikt nie objął jej poprzedniej posady.
W zakres obowiązków Corporate Affairs Directora wchodzą: kierowanie zespołem odpowiedzialnym za projekty korporacyjne i kryzysowe oraz monitoring legislacyjny, odpowiedzialność za relacje z partnerami biznesowymi z obszaru wspólnych projektów konsultingowych i współpraca z kancelariami prawnymi, firmami doradczymi oraz analitykami.
Marta Gliszczyńska związana jest z Big Picture od dwóch lat, a z branżą PR – od 12. Wcześniej pracowała m.in. w WWF Polska (jako rzecznik prasowy i koordynator działań PR projektów fundacji) oraz agencji Rc2. Specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym – realizowała kilkuletnie projekty dla takich firm jak: Agora, Lockheed Martin (offset, F-16), Wurth Polska, Thomson, Paczkomaty InPost, Inforsys, Getin Bank czy Noble Bank. Jej projekty były wielokrotnie wyróżniane nagrodami Złote Spinacze oraz Effie.
To nie jedyna zmiana w firmie – od lipca 2017 roku Big Picture poszerzyło grono swoich pracowników, do którego dołączyły Aleksandra Kiljan oraz Monika Roth. Objęły one stanowiska Junior PR Consultant i wzmocniły działania zespołu odpowiadającego za doradztwo strategiczne oraz obsługę PR wszystkich marek z grupy CPD L’Oreal Polska (L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mixa).

Aleksandra Kiljan
Aleksandra Kiljan wspiera zespół w takich obszarach jak client service i media relations – jest odpowiedzialna za biuro prasowe marek szerokiej dystrybucji L’Oreal Polska oraz projekty PR dla L’Oreal Paris i Garnier Skin Naturals. Kiljan jest absolwentką Business Communication w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Doświadczenie zdobywała w firmie zarządzającej funduszami inwestycyjnymi ARIA, gdzie prowadziła działania związane ze zwiększaniem świadomości klientów o marce i nowych produktach, a także odpowiadała za wizerunek marki i relacje inwestorskie.

Monika Roth
Monika Roth odpowiada za projekty z portfolio marki L’Oreal Paris m.in. Colorista, Maybelline, NYX, Garnier Fructis oraz za biuro prasowe marek szerokiej dystrybucji L’Oreal Polska. Z wykształcenia jest projektantką biżuterii po łódzkiej ASP. Doświadczenie w komunikacji zdobywała, pracując dla marki Reebok z Adidas Group oraz wspierając projekty dla marek Wyborowa Pernod Ricard i Samsung. Odpowiadała za dobór influencerów i kontakt z nimi, a także organizację różnego typu eventów. Ostatnio związana była z agencją PRme, gdzie realizowała projekty m.in. dla marki Sallly Hansen.
Big Picture korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Na zdjęciu głównym: Marta Gliszczyńska
(bm)